Besvaret May 14, 2015 At jeg ikke har kastet op idag ! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2015 At jeg har fået læst en masse til eksamen, ordnet have og cyklet 1 time :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2015 At jeg fik gjort rent på badeværelset i morges og Anna var med det første kvarter ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2015 Det gjorde mig nærmere glad i går - men også i dag! Alle de dejlige BK-piger der var med til at gøre min dag i går en lille smule bedre, med opmuntrende og søde ord! :lovebk ❤️ Har du set i lykønskninger søde Anja Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2015 ❤️ Har du set i lykønskninger søde Anja Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2015 Det er nemlig dét jeg har. Og i min løbetråd! :kiss jeg har bare ikke haft tid til at få svaret og vil gerne gøre det ordentligt når jeg får tid foran en computer :) Godt vi har kunne opmuntre dig lidt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2015 At gå en "lang" tur med barnevognen :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2015 At gå en "lang" tur med barnevognen :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2015 Forstående mand, der trøster, køber slik og bestiller scanning. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2015 Forstående mand, der trøster, køber slik og bestiller scanning. God mand! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2015 At min mor og min ældste lillesøster også skal med til scanning i morgen! :yay Jeg tager jo så 5 voksne og et barn med, men det går forhåbentlig :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 At min mor og min ældste lillesøster også skal med til scanning i morgen! :yay Jeg tager jo så 5 voksne og et barn med, men det går forhåbentlig :unsure Vi var 4 voksne i går, og der var ingen problemer! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Det gjorde mig nærmere glad i går - men også i dag! Alle de dejlige BK-piger der var med til at gøre min dag i går en lille smule bedre, med opmuntrende og søde ord! :lovebk Hvor er du sød! Og et forsinket tillykke fra mig også ... Er virkelig ked af hvordan du skal bøvle med din mor. Hun er virkelig en klaphat, der tydeligvis ikke sætter pris på sin dejlige datter... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 At jeg har fået læst en masse til eksamen, ordnet have og cyklet 1 time :yay Det giver så dejligt overskud!! Godt gået! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 At min mor og min ældste lillesøster også skal med til scanning i morgen! :yay Jeg tager jo så 5 voksne og et barn med, men det går forhåbentlig :unsure Ja så længe at det ikke er ved det offentlige ( eller Herning sygehus...) Hvor hyggeligt at der er så mange der skal med - go fornøjelse søde! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Ih jeg synes der er så mange søde bk-piger der skal til kønsscanning i de her uger, jeg synes det er SÅ hyggeligt at følge med i :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Forstående mand, der trøster, køber slik og bestiller scanning. Hvad er der galt? :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Hvad er der galt? :kram2 Jeg er "bare" blevet virkelig bange igen, så det går ud over alt omkring mig (jeg bliver en sur og trist, dårlig udgave af mig selv). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Jeg er "bare" blevet virkelig bange igen, så det går ud over alt omkring mig (jeg bliver en sur og trist, dårlig udgave af mig selv). Men ingen blod eller noget? :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Men ingen blod eller noget? :kram2 Intet som helst der tyder på noget negativt. Kun frygt. Så alt er jo fint, basta! Men jeg glæder mig til at få syn for sagen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Vi var 4 voksne i går, og der var ingen problemer!Der står også at gæster inkl børn er velkomne, men at de kun kan love siddeplads til 4 :PJeg blev bare lige bekymret for de synes det er lidt voldsomt, så det er rart at høre jeg ikke er den eneste ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Intet som helst der tyder på noget negativt. Kun frygt. Så alt er jo fint, basta! Men jeg glæder mig til at få syn for sagen! Dejligt :) Hvornår skal I afsted? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Der står også at gæster inkl børn er velkomne, men at de kun kan love siddeplads til 4 :P Jeg blev bare lige bekymret for de synes det er lidt voldsomt, så det er rart at høre jeg ikke er den eneste ;) Så må nogen stå op ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites