Besvaret May 11, 2015 At min basse har taget på :loveshower Fedt :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 At min storebrors operation gik meget bedre end forventet og han allerede må få besøg i aften :yay :glad Fantastisk :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 At se hvor glad Ida er for at naboen har lukket hans får på græs igen. Og at se hvor glad hun er for at vi kan lege ude efter aftensmaden idag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 50 minutters hård intervaltræning! :D :8: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 Min aftensmad ❤️ Og ellers generelt en dejlig dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 At mit vækkeur har ringet latterligt tidligt for anden sidste gang i lang tid. Idag og imorgen. Og så er der barsel (og sove længe!!!!) :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 At mit vækkeur har ringet latterligt tidligt for anden sidste gang i lang tid. Idag og imorgen. Og så er der barsel (og sove længe!!!!) :7himmel Årh dejligt :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 Årh dejligt :glad Jaaaaa! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 At jeg først møder kl. 12 :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 Mødregruppe for første gang i dag!! Uh jeg glæder mig! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 Mødregruppe for første gang i dag!! Uh jeg glæder mig! :yay :Glad :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 :Glad :glad :gladGod fornøjelse! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 God fornøjelse! Tak for det! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 Tak for alle jublerne i går omkring min bror :kram :lovebk jeg var inde ved ham i går og han havde der ok. Han er selvfølgelig stadig medtaget af at have været igennem en operation men han var ved godt mod og glad for at være på den anden side. Nu skal han lige have hovedet til at indse at kroppen lige skal komme sig og give den tid ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 At jeg lige har fået at vide, jeg ikke har fået brugt en feriedag fra sidste år, som så kan overføres og jeg så kan holde ferie 1 dag før :) Og nu "kun" 34 arbejdsdage tilbage til ferie :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 Dejlig morgen, afleverede Caro sent i vs og tog ud og red min mors hest + ordnede stald :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 At tille fødte en lækkermås af en pige med smukt rødt hår og lækre runde kinder igår!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 At tille fødte en lækkermås af en pige med smukt rødt hår og lækre runde kinder igår!!:loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 At tille fødte en lækkermås af en pige med smukt rødt hår og lækre runde kinder igår!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 Cherrytomater, avokado, jordbær, mozzarella og balsamico. Bedste måltid i ugevis og jeg har selv taget mig sammen til at lave det. Et skridt op ad stien Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 At W sover lur i dag (han nægtede i går), så jeg nu sidder i sofaen med BK, strik og hindbær :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 At jeg er FÆRDIG om 17 dage :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 At tille fødte en lækkermås af en pige med smukt rødt hår og lækre runde kinder igår!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 At tille fødte en lækkermås af en pige med smukt rødt hår og lækre runde kinder igår!! Wuhuhuuuu !!! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 - Min nye ByStroom Gaida, som jeg har fået af mand og søn :biglove - Kram fra kollegaer og en rigtig pæn mail fra en samarbejdspartner - Godt kursus på job (superfedt lige at få det med!) - Barsel fra imorgen eftermiddag :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites