Besvaret May 10, 2015 Silke Elia sov til 9.45 (hvad sker der lige for det? Men total perfekt dag at gøre det på :yay) og hun var så glad over at give mig de pakker, hende og Jesper havde købt til mig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Skal vi ikke lige se et billede af den fine kjole?Så er der kommet billeder i min graviditets tråd, selvom det ikke rigtigt hører til der ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 At jeg ret overrasket blev beriget med en mors dags gave! :o det havde jeg SLET ikke forventet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 At jeg bare har en helt fantastisk mor. Er simpelthen så taknemmelig for, at jeg fik lov at vokse op hos lige netop hende :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Har shoppet 2 strikkebøger :glad Uh hvilke har du købt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 Uh hvilke har du købt?Babystrik på pind 3 og babystrik på pind 3,5-4 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 Babystrik på pind 3 og babystrik på pind 3,5-4 :) Dem har jeg begge ønsket mig mange gange, men ikke fået dem.. Måske skulle jeg bare selv købe dem ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 At vi i dag har skrevet under på købsaftalen.. :yay så nu har jeg været i gang med flyttekasserne ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 Dem har jeg begge ønsket mig mange gange, men ikke fået dem.. Måske skulle jeg bare selv købe dem ;) Det var i hvert fald min taktik ;) Jeg købte lørdag 1 kg garn, så skal jo have noget at strikke efter :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 At vi i dag har skrevet under på købsaftalen.. :yay så nu har jeg været i gang med flyttekasserne ;) Næh hvor fedt Majken! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 At vi i dag har skrevet under på købsaftalen.. :yay så nu har jeg været i gang med flyttekasserne ;) :toot :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 At vi i dag har skrevet under på købsaftalen.. :yay så nu har jeg været i gang med flyttekasserne ;)Det er så fantastisk for jer :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 Så er der kommet billeder i min graviditets tråd, selvom det ikke rigtigt hører til der ;) Det må jeg lige tjekke ud! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 At vi i dag har skrevet under på købsaftalen.. :yay så nu har jeg været i gang med flyttekasserne ;) Hvor fedt :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 At vi i dag har skrevet under på købsaftalen.. :yay så nu har jeg været i gang med flyttekasserne ;) Jubii :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 At min basse har taget på :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 At vi i dag har skrevet under på købsaftalen.. :yay så nu har jeg været i gang med flyttekasserne ;) Fedt :yay :glad :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 Trøste-sushi! :) :lol Hvorfor skal du trøstes? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 At min basse har taget på :loveshower Skønt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 :lol Hvorfor skal du trøstes? Det har været en hård dag med diarré-baby! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 At min storebrors operation gik meget bedre end forventet og han allerede må få besøg i aften :yay :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 At min storebrors operation gik meget bedre end forventet og han allerede må få besøg i aften :yay :glad :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 At min storebrors operation gik meget bedre end forventet og han allerede må få besøg i aften :yay :gladHvor er det dejlige nyheder! :yay :wee :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 At min storebrors operation gik meget bedre end forventet og han allerede må få besøg i aften :yay :glad Virkelig god nyhed :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites