Besvaret May 5, 2015 Min svoger er blevet hjertetransplanteret i nat. og det er gået godt! :gladHold op hvor vildt! :O Tillykke til familien og TILLYKKE til ham!!! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2015 Min svoger er blevet hjertetransplanteret i nat. og det er gået godt! :glad FANTASTISK!!!! Og en god påmindelse på, hvor vigtigt det er at tage stilling. Hurra for at det overhovedet er muligt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2015 Hold op hvor vildt! :o Tillykke til familien og TILLYKKE til ham!!! :biglove FANTASTISK!!!! Og en god påmindelse på, hvor vigtigt det er at tage stilling. Hurra for at det overhovedet er muligt. Tak! :glad :biglove Det er nemlig fantastisk og vildt og alt muligt! Og ja, det siger bare rigtig meget om hvor vigtigt det er! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2015 At have set et helt fantastik hjerteblink i dag og at der kun var en :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 At jeg ikke har været oppe i nat og faktisk har sovet sådan næsten nogenlunde ok :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Min svoger er blevet hjertetransplanteret i nat. og det er gået godt! :glad Vildt! :o :loveshower Tillykke med det!!! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Min svoger er blevet hjertetransplanteret i nat. og det er gået godt! :gladDejlig nyhed! Og tillykke med fødselsdagen :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Vildt! :o :loveshower Tillykke med det!!! :glad Dejlig nyhed! Og tillykke med fødselsdagen :glad tak piger :glad Det har været en god nyhed at falde i søvn på og en god fødselsdag indtil videre :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Tillykke med fødselsdagen, Pada! :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Tillykke med fødselsdagen, Pada! :hurra Tak :) :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Tillykke med fødselsdagen, Pada :hurra :balloons :hurra Håber du får en dejlig dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 At jeg ikke har været oppe i nat og faktisk har sovet sådan næsten nogenlunde ok :yayJeg er dybt misundelig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Jeg har bestået min sidste skriftlige eksamen! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Jeg har bestået min sidste skriftlige eksamen! :glad :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Jeg har bestået min sidste skriftlige eksamen! :gladTillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Jeg har bestået min sidste skriftlige eksamen! :glad Stort tillykke :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 4 timer i badeland med Ida :glad Og nu besøg i Kolding storcenter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2015 Er blevet moster igen :yay Tillykke! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2015 En dejlig morgen med Aksel. Det kan godt være det er hårdt sådan at ændre rutine fuldstændig om morgenen, men nøj hvor vi bare hygger os helt uden stress, selvom vi skal tidligt ud af døren Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2015 At Inger i dag kiggede på mig efter mit bad og sagde helt hengivent: "Ej, mor, du er en smuk pølse".... ok, det er ikke verdens fedeste kompliment, men hold op hvor jeg grinede. Især efter en nat med stort set ingen søvn til mig efter en hosteputtepige :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2015 Er blevet moster igen :yay Tillykke :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2015 At Inger i dag kiggede på mig efter mit bad og sagde helt hengivent: "Ej, mor, du er en smuk pølse".... ok, det er ikke verdens fedeste kompliment, men hold op hvor jeg grinede. Især efter en nat med stort set ingen søvn til mig efter en hosteputtepige :bigloveDet er da en kompliment :D Hvor er hun skøn. God bedring med hende :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites