Besvaret May 2, 2015 En super fed oplevelse i Ree Park!! Vi overnattede i shelter derude, havde parken fuldstændig for os selv(!) og havde en super god guide - simpelthen SÅ fed en oplevelse!! Fik lov til at fodre rigtig mange forskellige dyr.Det lyder satme fedt! Sov I så ude mellem de vilde dyr? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2015 Sove længe, ridetur i skov og på bane, dejlige unger, hjem og lave osso buco suppe, hjemmelavet fondant og lagkagebunde, samt samlet kagen som i morgen skal smøres op og pyntes. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2015 En stor pige som bare faldt i søvn uden et pip kl. 19.15.... Hun har så også været træt og pyldret siden kl. 16... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2015 Det lyder satme fedt! Sov I så ude mellem de vilde dyr? :unsure Det var virkelig også fedt!! Vi sov ikke direkte ved dyrene, men der var kun et hegn mellem os og ulvene - så vi hørte på ulvehyl det halve af natten :) Det kan klart anbefales! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2015 Lækkert vejr. Perfekt til en tur i Givskud zoo med gode venner og madpakker. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2015 At manden havde lavet scrambled eggs med bacon til morgenmad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2015 At have den mest forstående og dejlige mand og gode venner! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2015 Synes generelt, at det har været en ret fantastisk store bededagsferie :biglove - B har været på herretur, hvilket virkelig har gjort ham godt (og smitter af på resten af familien, fordi komplimenter og hjælp bare sidder lidt løsere efter sådan en tur :)) - Jeg får lidt mindre underskud af at have så mange hjemmedage, og har orket at lave en del herhjemme - Vi har gået tur med Valdemar på løbecyklen og i det hele taget haft ro og energi til at lege og tage alt i vores (hans) tempo - Til fødselsdag igår med god mad, og Valdemar, der bare MEGA hyggede sig med sine fætre - Der er kommet bleer til lillesøster (jeg troede aldrig de ville komme, men nu har vi da fået de første 8!) - Nu er Brian og Valdemar ved at sætte huledelen på Valdemars seng, mens jeg slapper af i sofaen og mine grøntsagsboller er ved at hæve - Der er vasketøj til tørre på altanen og rødspætte og nye kartofler i køkkenet til aftensmad Det er ikke perfekt, men det går klart i den rigtige retning :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2015 Fremskridt i mission " hold William inde i haven " :lolhit Nu er een åbning lukket med hegn og låge :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2015 Endnu en dejlig tur i fårup. Det er altså skønt at have i baghaven! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2015 Ida, som har gjort mig utroligt stolt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2015 Helt igennem dejlig dag at holde barnedåb på! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2015 Pigerne der var i bad sammen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2015 En rigtig god hyggedag - bare os tre :kuller V har hygget rigtig meget, men har også været aktive og fået lavet lidt i haven - så skønt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2015 At når jeg går hjem i aften kl 20 efter en 6 vagt har ferie:) og at vi i morgen skal til tryghedscanning :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2015 Tanken om ferie når jeg går hjem idag klokken 15.30 :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2015 Vildt god Adams første dag i vuggestuen :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2015 Ny neglelak, selvom det bare er en af de billige Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2015 4 dage på job. Så har jeg en uges Skriveuge og jeg er næsten færdig med opgaven Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2015 Køb af babyalarm til rigtig fin pris :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2015 Film-date med manden min :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2015 Køb af babyalarm til rigtig fin pris :yayHvad har du købt ? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2015 Vildt god Adams første dag i vuggestuen :wub :glad og :ditto med Liv :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites