Besvaret May 1, 2015 At jeg har fødselsdag i dag og blev vækket af lillepigestemmen puf, samt sang fra mine to yndlingsmænder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2015 At jeg har fødselsdag i dag og blev vækket af lillepigestemmen puf, samt sang fra mine to yndlingsmænder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2015 At L's datter græd af glæde da L fortalte hende at hun skal være storesøster :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2015 En lille smuttur i fårup :glad og sæsonkort! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2015 Spa med min dejlige mand! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2015 Første cykeltur med Adam! :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2015 Skal give min mand sin fødselsdagsgave i dag :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2015 At holde hyggedag med ham her At vi om lidt skal ud at gå en dejlig lang tur i det gode vejr At min dejlige mand har sidste weekendarbejde denne weekend og på mandag starter på daghold i stedet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2015 At L's datter græd af glæde da L fortalte hende at hun skal være storesøster :biglove Årh :biglove Hvor gammel er det hun er? Er det første gang hun skal være storesøster? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2015 At jeg har fået skrevet rigtig meget på min eksamensopgave, selvom jeg er syg. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2015 At L's datter græd af glæde da L fortalte hende at hun skal være storesøster :biglove Åhhh... :wub Hvor er det fantastisk- og tillykke med niecen :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2015 At jeg har fødselsdag i dag og blev vækket af lillepigestemmen puf, samt sang fra mine to yndlingsmænder ❤ Stort tillykke søde Majken!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2015 Årh :biglove Hvor gammel er det hun er? Er det første gang hun skal være storesøster?Hun er 11 år, og nej hendes mor har 4 børn i alt, så hun har prøvet at blive søster et par gange eller 3 :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2015 Åhhh... :wub Hvor er det fantastisk- og tillykke med niecen :kissTak tak og tillykke med din bonus :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2015 At jeg er pisse sej (og lige nu ligeglad med janteloven) :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2015 At jeg er pisse sej (og lige nu ligeglad med janteloven) :D F*ck janteloven, selvfølgelig er du sej! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2015 At postbudet lige er kommer med 8 bleer :loveshower (At han så kom LIGE som jeg havde smidt tøjet fordi jeg ville tage en middagslur er jo bare typisk :rolleyes) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2015 Spontan familie-hygge-cykle-tur til Bakken :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2015 Hygge i haven med Ida :) elsker vores store have Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2015 At møblerne til Ws værelse er kommet og de er fine :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2015 Spontan familie-hygge-cykle-tur til Bakken :) Fedt i cyklede derud! Jeg gad godt bo i cykel-afstand til en forlystelsespark. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2015 En super fed oplevelse i Ree Park!! Vi overnattede i shelter derude, havde parken fuldstændig for os selv(!) og havde en super god guide - simpelthen SÅ fed en oplevelse!! Fik lov til at fodre rigtig mange forskellige dyr. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2015 Fedt i cyklede derud! Jeg gad godt bo i cykel-afstand til en forlystelsespark. ;)Vi bor 8km væk, så det er ikke lige en smuttur, men helt sikkert overkommelig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites