Besvaret April 29, 2015 Manden har fået bonusser udbetalt - det er NIIIICE!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2015 Blomster og en chef i fantastisk humør :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2015 Nej for Søren Majken! Hvor er det spændende! Wuhuuuuu!!!! :yay !!! Havde ik set denne før jeg svarede på den anden... Tak søde Tina :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2015 Krydser :goodluck :glad Tak skal du have :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2015 En hyggelig tur i Zoo alle 4 :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2015 En fantastisk omsorgsdag med både Rasmus og Ida. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2015 At jeg endeligt kan holde noget indenbords! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2015 Mathilde har været til svømning for første gang i dag - hun elskede det! De andre børn var rigtig søde og der blev grint meget. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2015 Nyt look :yay Må man se????? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2015 Må man se????? Kig i tøseting :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 At bo i en by hvor jeg kan nå rundt til alting på 10 min eller derunder på rugbrødsmotoren! Jeg kan gå op i midtbyen på 6 min og læge og tandlæge i "den anden ende" tager 10 min på cykel. Så kan det godt ske Vildbjerg er lille og ligger ude i ingentingen men de har det jeg skal bruge! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 At jeg har fri fra skole i dag, så dagen bruges sammen med min mor :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 At det går bedre på arbejdet, og at weekend starter i dag ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 At min mand brugte sin frokostpause på at komme hjem og køre mig i Netto, så jeg ikke skulle købe stort ind til gæster i aften på cykel. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 En tur alene i IKEA mens manden havde drengene. Nøj hvor var det dejligt og gumik næste det hele på min liste Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 BARSEL :yay :toot :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Hjerteblink :yay :yay :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 BARSEL :yay :toot :loveshower :yay :toot :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 BARSEL :yay :toot :loveshower :glad :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Forlænget weekend uden planer! At FruSP har født i dag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Weekend og ferie i næste uge :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Barselsbesøg hos Vanni :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Forlænget weekend uden planer! At FruSP har født i dag :loveshower Hov - hvordan har jeg misset den? Del dette indlæg Link to post Share on other sites