Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Nogle skønne dage med familien, på trods af at Mi. Er ramt af øvre luftvejsinfektion, kærestetid og at Me. Kommer i ønskebørnehaven :loveshower

Del dette indlæg

Fantastisk tur i svømmehal med Tobias og manden :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min søde skøre mand der altid redder dagen :kuller

Mies stille hvisken når hun bliver puttet

"Jeg gern ha en mys!" - "jeg elsker dig" :kuller

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå ja og BK piger der lige løfter humøret og hjælper med at se løsnings orienteret på et problem!!! Så jeg nu går i seng meget mere fortrøstningsfuld :lovebk

Del dette indlæg

Annonce ♥

At min mand sagde "ved du, hvad der gør mig rigtig glad? At høre dig grine. Det er den rareste lyd, jeg kender". Ååååååårh :biglove :kuller :wub :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

At min mand sagde "ved du, hvad der gør mig rigtig glad? At høre dig grine. Det er den rareste lyd, jeg kender". Ååååååårh :biglove :kuller :wub :loveshower

Årh :biglove

Hvad fedter han for :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lidt alenetid!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh :biglove

Hvad fedter han for :lol

Jeg tror faktisk kun, han fedter for at få en glad kone. ;) Jm sagde, at det var ret vigtigt, at jeg har det godt ift at få vendt baby rundt. Det betød åbenbart noget for ham. :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årrrh!  :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Flere ting, venner på besøg til aftensmad og hygge. Plus at der er nogen der gerne vil indgå i dialog vedr. vores hus - overtagelse og pris :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Flere ting, venner på besøg til aftensmad og hygge. Plus at der er nogen der gerne vil indgå i dialog vedr. vores hus - overtagelse og pris :yay

Nej, hvor fedt! :yay Så sker der endelig noget. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej, hvor fedt! :yay Så sker der endelig noget. :)

Ja forhåbentlig :yay Vi havde åbent hus i går og det er vidst en af dem. Plus at vi havde nogen ude og kigge i sidste uge, som måske kommer forbi igen her i næste uge... Så fngers crossed!!! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh spændende. Jeg krydser fingre for jer :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja forhåbentlig :yay Vi havde åbent hus i går og det er vidst en af dem. Plus at vi havde nogen ude og kigge i sidste uge, som måske kommer forbi igen her i næste uge... Så fngers crossed!!! :)

Der er da i hvert fald masser af aktivitet, så det er da bare super. :)

Jeg hepper og krydser. Også for, at i ikke skal flytte lige oveni termin. ;) :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto

Tak tøser :yay :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er da i hvert fald masser af aktivitet, så det er da bare super. :)

Jeg hepper og krydser. Også for, at i ikke skal flytte lige oveni termin. ;) :goodluck

Ja, det er jo lige det - med terminen. Men vi har lidt besluttet at vi først rykker efter fødsel. Men omvendt, vil de gerne overtage pr.1.6 - så skal det 100% overvejes osv. :) Nu må vi se!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Krydser fingre for at der endelig sker noget!

Del dette indlæg

Annonce ♥

At min mand har sørget for børnepasning, bord på vores lokale italienske restaurant og biografbilletter til Avengers, så vi kan fejre vores bryllupsdag i morgen :kuller

Del dette indlæg

Annonce ♥

At min søn lå og kiggede på mig og bare begyndte at grine rigtig meget....mit hjerte smelter helt ved tanken...dejlige dreng ;-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor fedt Majken! :yay fik helt vand i øjnene af bare glæde på jeres vegne! Håber det lykkes nu! :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her så var det måske en god dag at vise hus frem som jeg skrev på Instagram :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Facebook, når man har venner i Nepal. Oh thank God!

Del dette indlæg

Annonce ♥

At være total klar til date med min mand!

Med jakkeiO6rzsK.png uden jakkeJrkewNd.png

Del dette indlæg

Annonce ♥

At være total klar til date med min mand!

Med jakkeiO6rzsK.png uden jakkeJrkewNd.png

Piiiiiiift! Hot mama! :toot

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.