Besvaret April 23, 2015 Nogle skønne dage med familien, på trods af at Mi. Er ramt af øvre luftvejsinfektion, kærestetid og at Me. Kommer i ønskebørnehaven :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2015 Fantastisk tur i svømmehal med Tobias og manden :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2015 Min søde skøre mand der altid redder dagen :kuller Mies stille hvisken når hun bliver puttet "Jeg gern ha en mys!" - "jeg elsker dig" :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2015 Nå ja og BK piger der lige løfter humøret og hjælper med at se løsnings orienteret på et problem!!! Så jeg nu går i seng meget mere fortrøstningsfuld :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2015 At min mand sagde "ved du, hvad der gør mig rigtig glad? At høre dig grine. Det er den rareste lyd, jeg kender". Ååååååårh :biglove :kuller :wub :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2015 At min mand sagde "ved du, hvad der gør mig rigtig glad? At høre dig grine. Det er den rareste lyd, jeg kender". Ååååååårh :biglove :kuller :wub :loveshower Årh :biglove Hvad fedter han for :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2015 Årh :biglove Hvad fedter han for :lol Jeg tror faktisk kun, han fedter for at få en glad kone. ;) Jm sagde, at det var ret vigtigt, at jeg har det godt ift at få vendt baby rundt. Det betød åbenbart noget for ham. :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2015 At min mand sagde "ved du, hvad der gør mig rigtig glad? At høre dig grine. Det er den rareste lyd, jeg kender". Ååååååårh :biglove :kuller :wub :loveshower Årrrh! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2015 Flere ting, venner på besøg til aftensmad og hygge. Plus at der er nogen der gerne vil indgå i dialog vedr. vores hus - overtagelse og pris :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2015 Flere ting, venner på besøg til aftensmad og hygge. Plus at der er nogen der gerne vil indgå i dialog vedr. vores hus - overtagelse og pris :yay Nej, hvor fedt! :yay Så sker der endelig noget. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2015 Nej, hvor fedt! :yay Så sker der endelig noget. :) Ja forhåbentlig :yay Vi havde åbent hus i går og det er vidst en af dem. Plus at vi havde nogen ude og kigge i sidste uge, som måske kommer forbi igen her i næste uge... Så fngers crossed!!! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2015 Flere ting, venner på besøg til aftensmad og hygge. Plus at der er nogen der gerne vil indgå i dialog vedr. vores hus - overtagelse og pris :yayUhh spændende. Jeg krydser fingre for jer :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2015 Uhh spændende. Jeg krydser fingre for jer :goodluck :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2015 Ja forhåbentlig :yay Vi havde åbent hus i går og det er vidst en af dem. Plus at vi havde nogen ude og kigge i sidste uge, som måske kommer forbi igen her i næste uge... Så fngers crossed!!! :) Der er da i hvert fald masser af aktivitet, så det er da bare super. :) Jeg hepper og krydser. Også for, at i ikke skal flytte lige oveni termin. ;) :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2015 Uhh spændende. Jeg krydser fingre for jer :goodluck :ditto Tak tøser :yay :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2015 Der er da i hvert fald masser af aktivitet, så det er da bare super. :) Jeg hepper og krydser. Også for, at i ikke skal flytte lige oveni termin. ;) :goodluck Ja, det er jo lige det - med terminen. Men vi har lidt besluttet at vi først rykker efter fødsel. Men omvendt, vil de gerne overtage pr.1.6 - så skal det 100% overvejes osv. :) Nu må vi se! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2015 Ja forhåbentlig :yay Vi havde åbent hus i går og det er vidst en af dem. Plus at vi havde nogen ude og kigge i sidste uge, som måske kommer forbi igen her i næste uge... Så fngers crossed!!! :) Krydser fingre for at der endelig sker noget! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2015 At min mand har sørget for børnepasning, bord på vores lokale italienske restaurant og biografbilletter til Avengers, så vi kan fejre vores bryllupsdag i morgen :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2015 At min søn lå og kiggede på mig og bare begyndte at grine rigtig meget....mit hjerte smelter helt ved tanken...dejlige dreng ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2015 Flere ting, venner på besøg til aftensmad og hygge. Plus at der er nogen der gerne vil indgå i dialog vedr. vores hus - overtagelse og pris :yay Ej hvor fedt Majken! :yay fik helt vand i øjnene af bare glæde på jeres vegne! Håber det lykkes nu! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2015 Her så var det måske en god dag at vise hus frem som jeg skrev på Instagram :-) Flere ting, venner på besøg til aftensmad og hygge. Plus at der er nogen der gerne vil indgå i dialog vedr. vores hus - overtagelse og pris :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2015 Facebook, når man har venner i Nepal. Oh thank God! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2015 At være total klar til date med min mand! Med jakke uden jakke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2015 At være total klar til date med min mand! Med jakke uden jakke Piiiiiiift! Hot mama! :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites