Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Det er weekend om 5 timer og jeg glæder mig!!!! Weekenden skal bruges på afslapning og god mad i selskab med de bedste veninder!!! :yay

Lyder hyggeligt!!! :)

Del dette indlæg

Weekend. Den er tiltrængt :)

Og tanken om bk møde imorgen. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Anders kom tidligt hjem (12.30) og efter 1 times arbejde valgte han at holde weekend.

Mie kunne ikke sove og da hun stod op snakkede hun om Haunstrup og den ide greb vi og tog en spontan tur ud og se på dyr.

I aften skal vi have pandekager med is - fordi Mie har købt Rasmus klump pandekage dej i gave til sin far da han var væk i 2 dage i den her uge!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Weekend. Den er tiltrængt :)

Og tanken om bk møde imorgen. :)

Så skal jeg ENDELIG møde dig :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

At vi nu er på vej hjem efter 4! timer i IKEA :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så skal jeg ENDELIG møde dig :yay

Ja og jeg skal øve mig i at snakke rigsdansk til imorgen :p :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bk møde i morgen og stol problemet forhåbentlig løst.

:)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Edith, der siger "mor, du ikke gå nogen vegne!" Og rækker sin lille hånd frem mod mig :biglove

Så måtte jeg jo lige sidde hånd i hånd med min store lille pige indtil hun sov.. Jeg glæder mig til juniorsengen kommer, så kan jeg kravle ind og putte med hende i stedet, når hun har brug for lidt ekstra putte tid :kuller

Del dette indlæg

Annonce ♥

At gå til weekend med god samvittighed fra arbejdet. Dejligt at have fået lukket en masse opgaver!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

At hele lejligheden nu har fået støvsuget og vasket gulve.

At bilen er pakket og klar til bk-møde, det samme med tasker :)

Bk-møde - glæder mig så meget :7himmel

At der er ordnet 2 kurve vasketøj :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

At se en rigtig god veninde i dag, som jeg ikke har set i fire mdr. :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

At huset, om ca 3 timer, bliver fyldt med BK piger, og deres skønne børn :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæresteaften i går og polterabend i dag. Og blå himmel. Og at mærke hvor meget jeg savner min lille Tyttebøvs når han ikke er hjemme. Og verdensklasse morgenbrød lige om lidt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Trods total kaos formiddag, rodet hus og gæster snart + en stædig W der ikke vil sove - så er jeg bare GLAD i dag :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Trods total kaos formiddag, rodet hus og gæster snart + en stædig W der ikke vil sove - så er jeg bare GLAD i dag :)

Ej og nu sover W og jeg kan høre J er i gang med støvsugeren! Dagen bliver jo bare bedre og bedre :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

At passe min 11 mdr gamle nevø mens min bror og co har Mathilde med i cirkus. Han er såååår sød ❤️

Del dette indlæg

Annonce ♥

12 timer udenfor med pigerne og mand. Har bygget legehus til pigerne, sammen med mand som bare er så skide god altså! Og redet min mors hest fik jeg også, er først lige landet i sofaen nu

Del dette indlæg

Annonce ♥

Anna og Søren :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sofahygge med tumling og hund :biglove Selvom barnet gidt måtte have sovet liiiidt længere end til knap fem :zzz

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nåhr... Valdemar kommer ind til os her til morgen og ser meget betuttet og grådlabil ud, mens han siger "Jeg har av i min mave igen". Vi spørger, om han skal kaste op igen, og han nikker, så vi finder en spand og gør os klar. Så slår han en KÆMPE prut, og siger selv helt overrasket og lettet "Hov, det var en prut!". Og så kom der en kæmpe en til, hvor han så helt glad siger "Og en mere! ... Må jeg få en bolle?" Så det var vist bare luft :D :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nåhr... Valdemar kommer ind til os her til morgen og ser meget betuttet og grådlabil ud, mens han siger "Jeg har av i min mave igen". Vi spørger, om han skal kaste op igen, og han nikker, så vi finder en spand og gør os klar. Så slår han en KÆMPE prut, og siger selv helt overrasket og lettet "Hov, det var en prut!". Og så kom der en kæmpe en til, hvor han så helt glad siger "Og en mere! ... Må jeg få en bolle?" Så det var vist bare luft :D :biglove

Hahaa.. Han er SÅ sød! :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Elliot der bare lagde sig helt tæt ind til mig her til morgen. Han fik sig mast ind så vi lå i ske, og så tog han mig i hånden også. Jeg ELSKER at ligge helt omslynget med ham :biglove 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nååh.. :kuller Godt det bare var luft :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh hvor er han søøøød! :wub

GODT det bare var en prut eller to :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

At starte dagen med 2 timers hård polefitness og smidighedstræning, og at vi senere skal i haven og lave et "gå-væk-nabo" hegn, så vi endelig kan få lidt privatliv i vores stue og køkken! :-)

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.