Besvaret April 10, 2015 Nyder virkelig vores korte uger pt. Det betyder jo weekenden er startet :yay Turen går til Aalborg zoo idag. Er sikker på Marius vil elske den tur :) Nææ.. Vi skal også i zoo! :) Det kan være vi ses :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2015 Nææ.. Vi skal også i zoo! :) Det kan være vi ses :gladMåske :) Vi er i hvert fald på vej nord på nu. Men jeg aner faktisk ikke hvordan du ser ud :DI må have en dejlig dag i hvert fald :balloons Vi håber tågen letter på vej derop... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2015 Besøg af min skønne (og småskøre) søster i weekenden. :loveshower Luna glæder sig helt vildt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2015 Sidder i solen og spiser årets første is. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2015 20 minutters non-stop ros af min datter :kuller det kan man ikke få for meget af! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2015 Solskin og forårs fornemmelser Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2015 Fyraften, weekend, sunlolly og at min crazy min har købt en (brugt) Nintendo ds til Valdemar :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2015 10 røde roser fra min mand!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2015 At J og jeg, nu har synkroniserede kalendre - det gør så meget, at vide at indtil juli måned, der er jeg "med" i hans arbejdsplan. :) Og Majs - heldige asen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2015 En GUL kuvert :wub Og astronaut is :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2015 At min "gigttå" ikke fejlede ;) :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2015 Eendelig kender jeg hele vagtplanen op til barsel - 34 gange skal jeg tidligt op endnu, inden barsel. Under 8 uger :yay Det er skønt at kunne tælle ned, sådan for alvor :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2015 En barsels-hyggedag med en god veninde (tak Lone Engel :kiss): gåture i solskin, the hjemme og frokost på cafe med eksemplariske babyer - så er barsel lykken! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2015 Hygge med mine drenge og isbjørn is. Og at min mand kommer hjem i dag og er hjemme i næste uge :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2015 Solskin, legepladshygge, camping sjov, W der ELSKER at være ude konstant, 3 timers lur til W = strikke/sole/afslapning til mig OG at jeg gik med min crawing og vi derfor skal have flæskesteg til aftensmad :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2015 Familie solskinshygge i udstuen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2015 Og Majs - heldige asen ;) Jeps :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2015 At vi har nået så meget i det nye hus. At Garfield er kommet med i huser nu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2015 At forhaven ryger sig en tur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2015 Solen skinner! Luna render rundt uden ble og har skønt besøg af min dejlige søster! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2015 Brumbasser, sommerfugle, masser af skud på mine bærbuske og kaffe i solen! Elsker forår :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2015 Mega shopping! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2015 Tanken om at min mand har flottet sig og købt fin ammekjole til sin kone som hun skal have på til barnedåben :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites