Besvaret April 8, 2015 At klokken er 8 og jeg allerede har malet soveværelset :) så kan J komme i gang med at ligge gulv :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2015 At klokken er 8 og jeg allerede har malet soveværelset :) så kan J komme i gang med at ligge gulv :yay Shit, du er effektiv! Her gik jeg og var stolt over at have gjort rent på badeværelset allerede, men det kan jeg godt se falmer lidt :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2015 At jeg fik min henvisning til sygehuset. Ikke flere børn til mig. At Asger sidder så flot selv i barnevognen. Er jo ikke bange for han slår sig når han sidder der. Han har jo sele på. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2015 Indtil videre en fantastisk første dag på arbejde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2015 Morgentræning og morgen :hump :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2015 At sidde her i nydningen imens mine piger leger. Elsker forårs sol ☀ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2015 Dejlig tur på legepladsen med Luna imens Liff snorkede i Barnevognen... og gør det heldigvis stadig. Hun er begyndt at vågne efter de famøse 45min, så gåturen om til legepladsen gjorde at hun kom over sit søvn-bump og sov videre.. da hun begyndte at røre på sig igen, gik vi hjemad og hun sover endnu :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2015 At vi idag var til skinne tjek og slipper for kontrol hver uge nu...og stor ros til os fra bandagisten :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2015 Første dag på nyt abejder :loveshower Elsker bare at arbejde med børn :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2015 Min mand! Jeg tog tidligt hjem fra skole fordi jeg er syg. Han handler ind til mig, laver mad og har købt en bunke snolder til sin syge gravide kone :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2015 Fantastisk bade/putte-sceance med Anna :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2015 En fryserskuffe fuld af Sun Lollys :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2015 Har modtaget min første pakke fra next direct. Synes tøjet virker rigtig lækkert og til en virkelig fornuftig pris :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2015 At møde ind anden dag på arbejde og blive modtaget af mindst ti elever der giver krammere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2015 At møde ind anden dag på arbejde og blive modtaget af mindst ti elever der giver krammere Årh, hvor skønt! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2015 At vi har haft en god nat og begge piger var i godt humør her til morgen :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2015 Min læge er simpelthen så sød :-)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2015 At vaske vores nye hjem ned inden maling :wee Well, NOT so much selve processen men nuij jeg glæder mig til at flytte ind :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2015 At vaske vores nye hjem ned inden maling :wee Well, NOT so much selve processen men nuij jeg glæder mig til at flytte ind :loveshower Haha! Det er også fedt :yay Glæder mig til at komme på besøg og hygge i haven :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2015 Min mands succes http://m.metal-supply.dk/article/view/201035/grundfosordre_saetter_fart_pa_kuka_i_danmark#.VSas_vvU_qB Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2015 At vi skal have første nat i det nye hus i nat :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2015 Varm kakao med rigtig flødeskum :Sandie :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2015 Min mands succes http://m.metal-supply.dk/article/view/201035/grundfosordre_saetter_fart_pa_kuka_i_danmark#.VSas_vvU_qB :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2015 Min mands succes http://m.metal-supply.dk/article/view/201035/grundfosordre_saetter_fart_pa_kuka_i_danmark#.VSas_vvU_qB :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2015 Nyder virkelig vores korte uger pt. Det betyder jo weekenden er startet :yay Turen går til Aalborg zoo idag. Er sikker på Marius vil elske den tur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites