Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Min søde mand der smed alt han havde i hænderne for at hente Mathilde kakao til min halsbrand :)

Del dette indlæg

At vi har haft en super hyggelig dag hvor vi har gravet have, leget udenfor, bagt kage, ryddet op indenfor, vasket tøj, og tog i Brugsen med ungerne på hhv cykel og scooter. Og nu er ungerne i bad inden de skal i seng, så de er rene til påskefrokost imorgen.

Jeg eeeeeeeelsker at vi har haft hvad der virker som en virkelig stille og rolig påske, selvom påskefrokosten imorgen er nummer 3 på 5 dage. Det har bare været guld at have en fridag mellem dem alle <3

Perfekt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

At vi droppede sommerhus turen og i stedet blev hjemme = total ro på og en masse småting blev fixet! Imorgen ser endda ud til at stå på en smuttur til Haunstrup nu vi ikke kom afsted i tirsdags. Vi skal ud og sige Hej til girafferne!

Del dette indlæg

Annonce ♥

dqtB0jA.jpg

Hende her gør mig bare glad! Hun har igen vist sig fra sin gode side på turen hjem og skraldgrinede da vi landede med flyveren...

Del dette indlæg

Annonce ♥

At Anna sov kl. 19:40, så nu er vi back on track ift. sommertid :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

At se den originale Karate Kid med bettemanden sovende på mit bryst og de to andre sovende i soveværelset :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

At være stået op før de to andre. Her er dejlig stille i huset.

Del dette indlæg

Annonce ♥

At Marius har sovet 11,5 time i nat. Det betyder masser af søvn til mor og far også :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

At bruge dagen i haven! Det er første i gang (nogensinde) jeg bruger en dag i min egen have! :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

At tilbringe dagen sammen med Ida :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min familie :wub !!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Redebyggeri :kuller

Del dette indlæg

Annonce ♥

Babybesøg ved kusines lækre lille baby :wub

Og solskin!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Solskin, Haunstrup tur med min lille familie :biglove afslapning i havestuen mens Mie sov, hygge i haven med hende den skønne, dans på terrassen til smølfesangen med Johnny Reimer og nu godt mæt efter McD mad! Kort sagt dagen i dag gør mig glad!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejlig sidste feriedag hjemme med mine to yndlings :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

At vi bare har haft den bedste dag, LÆNGE herhjemme! :loveshower :kuller 

Hvorfor kunne HELE ferien ikke lige ha' været sådan? :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hverdag. Jeg er helt alene med min kæreste. Her er stille. :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

At min svigerfar har inviteret min kæreste og jeg, plus ungerne til marmaris i en uge. All inklusive, han betaler :-) Det er så sødt og skønt, men jeg får det lidt skidt ved at han betaler så mange penge! Men vi glæder oe

Del dette indlæg

Annonce ♥

At min svigerfar har inviteret min kæreste og jeg, plus ungerne til marmaris i en uge. All inklusive, han betaler :-) Det er så sødt og skønt, men jeg får det lidt skidt ved at han betaler så mange penge! Men vi glæder oe

Der er SÅ skønt i Mamaris.. Glæd dig ud over det hele! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jordbær :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tille og hendes gode selskab!

Shopping!

Anders og Mie der bare nyder hinanden :kuller de to er simpelthen et skønt makkerpar :biglove dejligt at jeg bare er overflødig når jeg har behov for det!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mand, der formår at kigge mig i øjnene og sige "Jeg ved godt det er hårdt lige nu, men vi skal nok komme igennem det her" på en måde, så jeg tror på det :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tanken om ferie i Tyrkiet til august ❤️ Med min dejlige familie

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg er kommet i bund i lejligheden, træningen er klaret.

At J og jeg har et så lækkert forhold for tiden. ALT fungerer bare.. Sexlivet, snakkende, vi pjatter og har det sjovt sammen :7himmel

Vores børn er bare dejlige og ja.. Vi er bare inde i en god tid  :loveshower

I LOVE IT! 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Når min mand uden brok eller tøven tager tøj på klokken 00.20, for at sætte sig ud i bilen sammen med mig og køre 4-5 km. til et forladt hus, for at sætte en mus fri, som vi lige har reddet fra kattene. Og når han på samme tur stiger ud af bilen, for at samle en frø op der sad midt på vejen og sætte den ind til siden, så vi ikke kørte den over. Og når han stiger ud og står og basker helt vildt med armene af en dum hare, som ikke havde opfattet den ræv, der var ved at liste sig ind på den og fordi jeg ikke lige kunne bære, at det var nu dens liv skulle ende (sorry ræv :blush ). At han, vel hjemme igen, uden brok leger en halv time med kattene for at stimulere dem, fordi det jo også var synd for dem at de mistede deres fangst. At han giver mig så meget plads til at være "mig" på det punkt og gør de ting fordi han ved at det virkelig betyder noget for mig.

Og når han, fordi jeg får et panik/angstanfald, henter en dyne og lægger om mig og trækker mig ind til sig i sofaen, finder noget afslappende klassisk musik på telefonen som han spiller for mig, mens han ellers bare sidder i stilhed stryger mig over håret, så længe jeg har brug for det. 

Hvad han mangler i nogle afdelinger, gør han det helt sikkert op for i andre. Aner ikke hvad jeg skulle gøre uden ham :wub

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.