Besvaret April 3, 2015 At Rasmus kun mangler gulvet og indervægge i legehuset :yay :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2015 En rigtig god barnefri dag :) Erica er på ferie hjemme ved sine mor-forældre og vi har bare været hjemme og nydt hinandens selskab. Vi har fået lavet nogle gode ting i haven, den bliver SÅ fin når det hele bliver grønt. Det er skønt at være ude! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2015 Sushidate og drinks med dejlig veninde ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2015 At min kæreste har serveret en toast til mig på sengen, fordi jeg er for kvalmeramt til at stå op :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2015 At min kæreste har serveret en toast til mig på sengen, fordi jeg er for kvalmeramt til at stå op :biglove Aww :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2015 Super scanning i dag :yay og ÆU på tirsdag :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2015 Super scanning i dag :yay og ÆU på tirsdag :wub :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2015 Ida :wub hun er bare fantastisk :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2015 Ham her. Vi hygger ekstra fordi far ikke er hjemme :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2015 Super scanning i dag :yay og ÆU på tirsdag :wub Fedt fedt fedt :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2015 Vi har sådan hygger på Samsø med mies oldeforældre, mormor, bonus bedstefar, moster, fætter og onkel. Men hyggelig påske og ægtrilning Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2015 Fedt fedt fedt :kiss Ja meget :kram2 :tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2015 Vi har sådan hygger på Samsø med mies oldeforældre, mormor, bonus bedstefar, moster, fætter og onkel. Men hyggelig påske og ægtrilning :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2015 Min lille søn, hud mod hud mens manden sidder og spiller guitar i aftenroen.... Ren nydning :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2015 Min lille søn, hud mod hud mens manden sidder og spiller guitar i aftenroen.... Ren nydning :wub Årh det lyder dejligt :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2015 Min lille søn, hud mod hud mens manden sidder og spiller guitar i aftenroen.... Ren nydning :wub :biglove hvor lyder det bare skønt :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2015 Vi har sådan hygger på Samsø med mies oldeforældre, mormor, bonus bedstefar, moster, fætter og onkel. Men hyggelig påske og ægtrilning:loveshower Og det har bare været et perfekt påskevejr. Vi skulle desværre allerede hjem i går aftes. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2015 At få lov at sove til nu!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2015 At mega morgen/formiddags hygge med Edith og danse rundt med hende og S :kuller Og at lillemamden bumler rundt hver gang Edith synger :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2015 At vi skal i Randers Regnskov med Diden og familie :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2015 At Ws værelse nu er blevet malet og at det er rigtig fint! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2015 At jeg lige har bestilt en Kenwood Køkkenmaskine :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2015 Det her :) hvad siger i? http://www.babyklar.dk/forum/27704/hvad-ser-i.html/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2015 Cykeltur med de her to :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites