Besvaret March 21, 2015 At se på billeder af MIN søn :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2015 At se på billeder af MIN søn :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller:kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2015 At se på billeder af MIN søn :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller Åh altså!!! :wub :wub :wub :wub :wub :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2015 At se på billeder af MIN søn :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller hvor er det altså dejligt ❤️❤️❤️❤️❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2015 At se på billeder af MIN søn :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :biglove Gad vide hvor længe jeg skal få kuldegysninger af dine indlæg :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2015 At se på billeder af MIN søn :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2015 Som også betyder lort på arabisk :D :lol :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2015 Som også betyder lort på arabisk :D:D :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2015 At se på billeder af MIN søn :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kullerÅrh! :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2015 Hende her, der har været oppe kl. 06, løbet tur med sin far og derefter været med ham i svømmehallen og i Kvickly og nu er faldet i søvn ved siden af mig på sofaen :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2015 Hende her, der har været oppe kl. 06, løbet tur med sin far og derefter været med ham i svømmehallen og i Kvickly og nu er faldet i søvn ved siden af mig på sofaen :wub Åårh! :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2015 Vi er i fuld gang med oprydning på 1.salen :yay Og så skal vi om og lure igen i vores nye hus i eftermiddag :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2015 Hende her, der har været oppe kl. 06, løbet tur med sin far og derefter været med ham i svømmehallen og i Kvickly og nu er faldet i søvn ved siden af mig på sofaen :wub Nu har hun så sovet 2 timer?! Hun er sovet fra Søren kørte grøntsager på foodprocessoren og hun vågnede kortvarigt, da han kørte til svømning og bad om at få Tiger, men faldt i søvn igen :blink Det er helt tosset... Hun falder ikke i søvn før kl. 22 i aften igen <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2015 En rigtig god dag! - Svigerfar har med gravemaskine hevet rødderne op fra de buske og træer vi har fældet. Så kommer der sand på i løbet af ugen og fliserne bliver lagt i påsken! :yay - gymnastikopvisning med Erica, hun var så sej og selvom vi ikke havde fået snakket specielt meget om hvordan det skulle foregå, så lignede hun en, der havde prøvet det hele før! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2015 De her 3 skønne unger Jeg ELSKER at vi er kommet tættere på! De RÅ-hygger bare. Også selvom min ældste nevø er 6 så er han simpelthen så god til de små! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2015 30 min alene med en god bog. Felix begejstring over sit nye gyngestativ med rutsjebane :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2015 Den første portion vaskeægte Kellogg's cornflakes i noget nær 15 år! :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2015 At have haft tid til at læse den bog jeg fik igår. Den var god Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2015 At mandens mormor blev glad for det spontane besøg :loveshower At jeg fik den skønneste skål i fødselsdagsgave af hende.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2015 At få lov at sove til nu! Go til dig, smukke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2015 Filippa som er vild med vores nye cykeltrailer og næsten ikke har kunne vente på at komme ud at køre i den - så nu er hun og far på tur :) Leonora som bare er så mild og glad :wub Min mand som har ferie fra nu og til efter påske :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2015 At få vasket dyner og puder og luftet madrasser - og tiltrængte opdateringer rundt omkring :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2015 Lur på sofaen :zzz 3timer :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites