Besvaret March 19, 2015 At jeg har bestilt ny symaskine.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2015 At jeg har bestilt ny symaskine..Lækkert! Hvilken en? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2015 Lækkert! Hvilken en?En Pffaf ambition essentials... Fornuftig maskine og god pris.. i LIKE!Tror det bliver riiiiigtig godt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2015 En Pffaf ambition essentials... Fornuftig maskine og god pris.. i LIKE! Tror det bliver riiiiigtig godt ;) Lækkert. Jeg har også en pfaff. Dog en expression 4.0. Den er skøøøn! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2015 Lækkert. Jeg har også en pfaff. Dog en expression 4.0. Den er skøøøn! Uh.. Lækker (og dyr) model. Jeg har kun syet lidt, for mange år siden.. Men tænker tit på alt det jeg gerne vil sy.. Jeg glæææææder mig til at komme i gang. Starter med lette nederdele til datteren :) Er du en haj til at sy? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2015 Uh.. Lækker (og dyr) model. Jeg har kun syet lidt, for mange år siden.. Men tænker tit på alt det jeg gerne vil sy.. Jeg glæææææder mig til at komme i gang. Starter med lette nederdele til datteren :) Er du en haj til at sy? Haj er nok så meget sagt, men jeg er over begynder i hvert fald, og har en veninde der er vildt god til det, da hun har uddannelse indenfor noget sy/skrædder noget, så hun hjælper gerne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2015 Super god scanning :yay :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2015 Haj er nok så meget sagt, men jeg er over begynder i hvert fald, og har en veninde der er vildt god til det, da hun har uddannelse indenfor noget sy/skrædder noget, så hun hjælper gerne :) Dejligt med en "livline" :) Hvad syer du? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2015 Dejligt med en "livline" :) Hvad syer du? Alt muligt :) Puder, muleposer, tøj til børn, tøj til mig selv osv :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2015 Super god scanning :yay :wubDejligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2015 Dejligt :) Ja meget :yay og tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2015 Super god scanning :yay :wub Fedt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2015 Fedt :) Ja helt vildt :balloon og mange tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2015 Kakaomælk og House of Cards ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2015 En vild beslutning som ændrer hele vores tilværelse :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2015 En vild beslutning som ændrer hele vores tilværelse :loveshowerDet lyder spændende! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2015 En fantastisk hyggelig dag med min skønne mødregruppe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2015 Det lyder spændende! Det ER spændende :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2015 En vild beslutning som ændrer hele vores tilværelse :loveshower Lyder spændende? :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2015 Lyder spændende? :glad Det er det også! ;) (hvis man bliver for nysgerrig, så står der mere i min mortråd) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2015 Skøn dag. Tur med manden og Mie i tig ind til Århus og på cafe (første gang vi ef ude med hende i byen) og hun var vare så glad og nysgerrig og sov lur og det hele. Bare hygge og skøn dag. Og tænk sig at kunne sidde udenfir ved åen og spise nachos i midt marts ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2015 At jeg efterhånden er ved at have solgt ud af alt mit pigetøj i str. 50/56 - str 92! Det eneste jeg ikke har kunnet komme af med, er str. 62/68... Men jeg runder snart de 1800 kr.....! Hvilket betyder: at jeg kan shoppe nyt tøj til Elin og lillebror august!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2015 At jeg efterhånden er ved at have solgt ud af alt mit pigetøj i str. 50/56 - str 92! Det eneste jeg ikke har kunnet komme af med, er str. 62/68... Men jeg runder snart de 1800 kr.....! Hvilket betyder: at jeg kan shoppe nyt tøj til Elin og lillebror august!!! Ej hvor vildt Tina! :o det er sq en ok sjat penge... selvom jeg godt ved der også var vildt meget tøj! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2015 En dejlig løbetur hvor jeg lige fik tømt hovedet lidt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2015 At jeg kan sige farvel til mit 27. leveår. Jovist der er sket gode ting og nogle gode oplevelser har jeg også haft, meeeen jeg trænger til et nyt år nu! Heldigvis har jeg besluttet at det kommende år bliver FAB ;) Graviditet, baby, glæde, optimisme, hygge, god mad, massere af kvalitid med min dejlige dreng, mere sjov med legestuen (som er en af de virkelig gode ting fra det her år), mere skøn tid med min søde mand, mere selvrespekt og bedre evne til at sige fra. Its gonna be good! Del dette indlæg Link to post Share on other sites