Besvaret March 16, 2015 Det er så cool I kører bonderøvs stilen :super det er så hyggeligt :glad I er så meget familien Bonderøv :weeDet er bare meget nemmere at arbejde i en strikketrøje end en stor fed jakke :) :pMin venindes mor har endda sat lynlås i min, så den kan bruges i takt med at maven vokser :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2015 Det er bare meget nemmere at arbejde i en strikketrøje end en stor fed jakke :) :p Min venindes mor har endda sat lynlås i min, så den kan bruges i takt med at maven vokser :) Det var en sød detalje fra hendes side :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2015 Den er virkelig fin! Skal du ikke også ha sådan en selv? Tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2015 At jeg er blevet færdig med en striktrøje til W, som er med mønster, hvilket jeg ikke troede jeg kunne finde ud af. Men det kunne jeg :glad må vi se? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2015 Min lille (snart virkelig store) baby i maven :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2015 må vi se? :) hvor er den fin! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2015 må vi se? :) Ej hvor fin!!! :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2015 At manden og jeg har fået vores "bonderøvs trøjer" som har lavet af min veninde fra Islands mor :yay :yay Ej hvor er de fine!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2015 At manden og jeg har fået vores "bonderøvs trøjer" som har lavet af min veninde fra Islands mor :yay :yay Wauw! Jeg er skide misundelig :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2015 Den er da blevet god! Fint mønster :) :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2015 Wauw! Jeg er skide misundelig :p Ej hvor er de fine!!!Vi er også meget glade for dem. Er spændt på når idas er færdig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2015 På den store skala i vores liv og fremtid så gør det mig AFSINDIGT glad at Anders i dag er blevet tilknyttet et forsknings projekt omkring behandling af arvelig cystenyre!!!! Det er omfattende men bare så HELT IGENNEM meningsfuldt!! Tiden ER med os :7himmel Og han er stadig rask og blodtrykket er normal = ingen risiko for hjerneblødning heller!!! :whistling <-- lettet smiley Og i det lille perspektiv er jeg glad for at jeg trods alt nåede at få støvsuget, ryddet lidt mere på plads, pyntet til påske (jeg ved det er tidligt, men det hænger så kort tid ellers) og danset til højt musik med Mie. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2015 Ualmindeligt hjælpsomme, imødekommende og service mindede mennesker hos dsb på Nørreport der både kunne løse mit billetproblem, men som samtidig med et smil hjalp med at holde orden på tropperne (tigerramte tvillinger i ulvetimen og en træt tumling) uden at jeg følte mig til besvær. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2015 At Elliot har sovet hele natten i sin egen seng :blink :glad jeg var helt forvirret da vækkeuret ringede og måtte da også lige lytte ved døren. Han trækker vejret! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2015 Tak for roserne :) Jeg er bare så glad for trøjen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2015 Idrætstime hvor vi har fokus på dans/koreografie - og eleverne vælger at bruge en masse af de gode gamle 80 sange :glad fx Queen - I want to break free :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2015 Har haft en skøn dag i super godt selskab :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2015 Har haft en skøn dag i super godt selskab :loveshower :ditto ;) :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2015 At jeg var for doven til at køre i Fields!!! Nu skal folk stoppe med at skyde på hinanden! :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2015 At jeg var for doven til at køre i Fields!!! Nu skal folk stoppe med at skyde på hinanden! :prik Åhh, det havde da været frygteligt. Håber ikke nogen er kommet tilskade derude. Har ikke hørt så meget om det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2015 At Adam var syg så jeg ikke kom i fields på kaffedate med Adam og min veninde :O Del dette indlæg Link to post Share on other sites