Besvaret March 15, 2015 At putning af Freja nu bare er ren hygge i stedet for de lange kampe vi havde for bare et par.måneder siden. Det er simpelthen bare så lækkert :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2015 At vide at manden har fri 4 dage i næste uge = masser af tid til at ordne køkkenhaven.. :) :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2015 En rigtig dejlig hyggelig familie-søndag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2015 Morgen frisk og glad trolde der kyssede mig og vinkede. Glæder mig allerede til at hente hende igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2015 Det må være dejligt at have sådan en fantastisk mødregruppe.. Det må virkelig være nogle helt specielle og dejlige mennesker du der har mødt...tihi Det er virkelig to piger som betyder utrolig meget for mig! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2015 At vi har fået fryser :yay kæft husholdningen er handicappet uden sådan en!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2015 At jeg ikke har flere visdomstænder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2015 ...at aflevere eksamensopgave i god tid. Så må det briste eller bære, men jeg har en ok fornemmelse. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2015 At vi har fået fryser :yay kæft husholdningen er handicappet uden sådan en!! Vi fik vores kummefryser i sidste uge. Det er bare fantastisk :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2015 At jeg ikke har graviditetssukkersyge! :yay :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2015 At jeg ikke har graviditetssukkersyge! :yay :yay :yay Hurra!!! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2015 Min telefon har endelig fået lyst til at komme på wifi efter to uger :yay Vi skal til 3D-scanning (igen) i eftermiddag! :yay Lækker sandwich til frokost :yay Mega lækker mad fra Aarstiderne på trappestenen :yay I dag er vist bare en dejlig dag :yay :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2015 At jeg ikke har graviditetssukkersyge! :yay :yay :yay Yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2015 Vi fik vores kummefryser i sidste uge. Det er bare fantastisk :yayDet er også kumme fryser vi har nu! Det bliver SKØNT at kunne fylde med nemt aftensmad :yay og IS!!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2015 Det er også kumme fryser vi har nu! Det bliver SKØNT at kunne fylde med nemt aftensmad :yay og IS!!!!! Jeg fyldte med det samme seks lasagne og otte portioner kødsovs i vores ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2015 Min telefon har endelig fået lyst til at komme på wifi efter to uger :yay Vi skal til 3D-scanning (igen) i eftermiddag! :yay Lækker sandwich til frokost :yay Mega lækker mad fra Aarstiderne på trappestenen :yay I dag er vist bare en dejlig dag :yay :yay :yay Hvor er det fedt, søde dig :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2015 Endelig tilmeldings dag :yay :glad :bunny :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2015 Endelig tilmeldings dag :yay :glad :bunny :yay:wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2015 At jeg er blevet færdig med en striktrøje til W, som er med mønster, hvilket jeg ikke troede jeg kunne finde ud af. Men det kunne jeg :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2015 At jeg er blevet færdig med en striktrøje til W, som er med mønster, hvilket jeg ikke troede jeg kunne finde ud af. Men det kunne jeg :glad Den er virkelig fin! Skal du ikke også ha sådan en selv? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2015 At manden og jeg har fået vores "bonderøvs trøjer" som har lavet af min veninde fra Islands mor :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2015 At manden og jeg har fået vores "bonderøvs trøjer" som har lavet af min veninde fra Islands mor :yay :yay Hvor er de fede :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2015 Hvor er de fede :superMega. Ida får også en :) :p så vi er rigtigt bonderøve herhjemme :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2015 Mega. Ida får også en :) :p så vi er rigtigt bonderøve herhjemme :p Det er så cool I kører bonderøvs stilen :super det er så hyggeligt :glad I er så meget familien Bonderøv :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites