Besvaret March 10, 2015 Den børste er GULD værd! Jeg kunne slet ikke holde ud at rede vådt hår, nu er det intet problem! Jeg havde rimelig høje forventninger, så blev lidt skuffet. Men den kan noget. Det er i hvert fald ikke så bøvlet at rede mit hår nu, som det var før :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2015 Pixie danser rundt til en cd med musik fra de gamle far til fire film :) får helt lyst til at se dem :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2015 Total god stemning på kontoret idag :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2015 Solskin og koldskål :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2015 At have smagt på årets første jordbærtærte :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2015 At se hvor glad Ida er for at hjælpe med aftensmaden :D Hun lavede sovsen helt selv idag, at den så var lidt brandt på er jeg ligeglad med. Fordi det er hende der har lavet den https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10153181235682871&set=a.452567732870.251779.836692870&type=1&theater Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2015 Skønt forårsvejr med en gåtur med mand, hund og barnevogn :-) Shoppet en masse i kære børn samt på genbrug til Tobias... Han har fået en nusseklud med sutteholder, en aktivitets ting til at hænge...en bellino aktivitets putte klovn...et par bøger..et puslespil...2 bodyer...3 heldragter..3 par strømper...en plastik tallerken..samt bøtter til hans skemad vi snart skal igang med..tror det var det;-) Så fik vi købt 2 dåbsgaver og en fødselsdagsgave... Købt knagerække til bryggers som manden har sat op...endelig fik vi det klaret ;-) Været ved Sahva til tjek og fået ros for hans fusser :-) Så ja er bar så glad i låget idag :-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2015 At bruge soltimerne udenfor. Jeg havde to trætte børn, som kunne puttes 1 time tidligere, fordi de havde brændt krudt af :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2015 Solskin og koldskål :loveshower Åh, nu mindede du mig om, at jeg har planlagt at købe koldskål i tre dage nu :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2015 Min søde dejlige mand :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2015 En "forbudt" men meget dejlig drøm :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2015 At min søn har lavet både det ene og andet på potten i dag - dagen før sin 2 års fødselsdag :wub Tillykke med Aron :hurra :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2015 At min søn har lavet både det ene og andet på potten i dag - dagen før sin 2 års fødselsdag :wubTillykke med Aron idag :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2015 Fugle der synger ❤️ Sol der skinner ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2015 Denne film Hvem sendte storken? http://imdb.com/rg/an_share/title/title/tt0092605/ At se hende prøve at sætte en ble på Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2015 At se min mand vise en kammerat rundt i vores hus :wub Han var så begejstret, det er så skønt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2015 Mega over sej datter der foreløbig er frikendt for nyresygdom og som stolt sidder her med et billede af sit tis :D og nyrer! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2015 Mega over sej datter der foreløbig er frikendt for nyresygdom og som stolt sidder her med et billede af sit tis :D og nyrer! Hvor dejligt :Glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2015 Mega over sej datter der foreløbig er frikendt for nyresygdom og som stolt sidder her med et billede af sit tis :D og nyrer! Hvor er det bare dejligt :yay hvor er hun skøn, så stolt, det stråler ud af hende :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2015 Mega over sej datter der foreløbig er frikendt for nyresygdom og som stolt sidder her med et billede af sit tis :D og nyrer! GUD hvor er hun sød :kuller Fantastisk nyhed :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2015 Mega over sej datter der foreløbig er frikendt for nyresygdom og som stolt sidder her med et billede af sit tis :D og nyrer! Hvor godt! :glad og så skøn hun er ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2015 Åh Maja, hvor er det dog ubeskriveligt gode nyheder!!! :loveshower :yay :kiss Og hvor er hun dog bare bedårende dejlig :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2015 Hvor er det bare dejligt :yay hvor er hun skøn, så stolt, det stråler ud af hende :wub Tak og ja hun var nemlig bare STOLT lige så man kunne se det på den måde hun gik derfra! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2015 Hvor godt! :glad og så skøn hun er ❤️ Hvordan laver du det hjerte der? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2015 Tak og ja hun var nemlig bare STOLT lige så man kunne se det på den måde hun gik derfra! Hvor er det bare dejligt at høre :yay det er så sødt når de bare stråler af stolthed, de bliver lige 5 cm. Højere :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites