Besvaret March 7, 2015 Det er såmænd helt uskyldigt. ;) Har du aldrig åbnet et hamsterhus i en dyrhandel? Der ligger de sådan helt tykke og puffede og mast oveni hinanden og putter/småsover. :) Fantastisk udtryk. Elsker sådan nogle puttehamstre i hamsterhus, jeg kigger altid til dem hvis jeg får en lejlighed til at gå ind i en dyrehandel. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2015 At Freja bare har været i helt ekstremt godt humør lige fra hun stod op og bare tumler rundt og vil lege fange hele tiden :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2015 At jeg har haft en perfekt weekend i storbyen :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2015 At vi :hump i går aftes, for første gang siden jeg blev gravid - det er et skridt mod, at vi begge for alvor tror på det. Og han var helt forsigtig :rolleyes :biglove At jeg i dag har været ude og løbe, for første gang i 3-4 uger. Det var hårdt, men skønt i skoven i forårsvejr! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2015 Jeg har fødselsdag og solen skinner :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2015 Jeg har fødselsdag og solen skinner :loveshower Tillykke med fødselsdagen! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2015 Jeg har fødselsdag og solen skinner :loveshowerStort tillykke :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2015 Jeg har fødselsdag og solen skinner :loveshowerTillykke :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2015 Jeg har fødselsdag og solen skinner :loveshowerTillykke :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2015 Jeg har fødselsdag og solen skinner :loveshower Stort tillykke med fødselsdagen skønne Sara! Og tak for det lækre vejr, det er helt klart din fortjeneste! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2015 Forårsvejr og tur til Bellevue med mand og børn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2015 Blomst fra min mand, da vi i går havde været gift i halvandet år, og i dag, været sammen i 6 år :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2015 Blomst fra min mand, da vi i går havde været gift i halvandet år, og i dag, været sammen i 6 år :wub Nåh... Stort tillykke! I har da en masse at fejre i tiden hva? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2015 Fantastisk vejr og dejlig tur til zoologisk have med familien, hvor jeg mødte MetteA og fik købt en lækker forårs/sommerjakke til David. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2015 Tillykke til både Sara og GND :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2015 Tak for de mange tillykker :kiss Om lidt får vi mine forældre og lillebror til kaffe og aftensmad :7himmel Luna har hygget en time i badekaret. Liff sover sin 2. lange lur Og jeg har fået farvet garnet! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2015 Jeg har fødselsdag og solen skinner :loveshower :hurra stort tillykke med fødselsdagen, og tak for det skønne vejr :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2015 Tak for de mange tillykker :kiss Om lidt får vi mine forældre og lillebror til kaffe og aftensmad :7himmel Luna har hygget en time i badekaret. Liff sover sin 2. lange lur Og jeg har fået farvet garnet! :yay Tillykke med dagen :hurra :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2015 Tillykke Sara og GND :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2015 Nåh... Stort tillykke! I har da en masse at fejre i tiden hva? Ja meget :wub Tillykke til både Sara og GND :hurra Tusind tak :) Tillykke Sara og GND :loveshower Tusind tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2015 Rødvin (1/2 glas) og lækker mad med familien... Alt i alt en herlig dag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2015 Det skønneste forårsvejr! :yay Totalt effektiv dag med min skønne mand. Vi har gjort rent, været i IKEA og bruge alt for mange penge, ordnet bil og generelt bare nået virkelig meget :yay At vi har købt seng og opbevaringsmøbel til vores lille basse :yay Jeg er vist lidt glad i låget i dag :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2015 ALLE de fødselarer, gode nyheder og den gode "vibe" der er på bk :7himmel Jeg fristes til at udbryde et :lovebk og dets damer ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2015 Skattepenge :) Holy moly der kommer en del flere retur end forventet... Altså til J, men vi deler jo penge... Og hallo, jeg får 93kr udbetalt! Lucky me! Del dette indlæg Link to post Share on other sites