Besvaret March 7, 2015 Sidder i gaten nu! Hurra! God tur herover :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 I dag gør det mig glad at få et positivt opkald fra Dronninglund. Tænk at jeg skal være mor :wub Det kan jeg bestemt godt forstå....! Det opkald vil blive et af dit vigtigste opkald i hele dit liv! Vi er mange herinde, som bestemt også er glade for det opkald .... Det er virkelig så go til jer Alice... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 Baby der har været markant MINDRE ked her til aften :loveshower Og så begynder vi så småt at mærke de gode ting ved 2. tigerspring (tænk at jeg nogensinde skulle skrive positivt om "the tiger" :blink) Dejligt Sara! Det er jo vildt at du kan sige sådan om "tre Tiger" .... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 At Søren og Anna stod op 6.20, så jeg kunne sove en lille time mere og nu er de kørt til bageren :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 At jeg skal på mor-datter-tur med Ronja i dag til Tivolis glassal og ser Rosas (fra ramasjang) store sovedyrsshow :glad Ronja skal have sin Tigerdyr med og jeg har fået lov til at låne hendes Bøvle (andet sovedyr) fordi vi skal have sovedyr med :D bagefter skal vi hygge med lidt frokost et eller andet sted :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 Sidder i gaten nu! Hurra!Synes det er godt gjort, at du kommer til Sjælland, uden at besøge mig! <_< Næste gang!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 I dag gør det mig glad at få et positivt opkald fra Dronninglund. Tænk at jeg skal være mor :wub:loveshower Det var sørme også på tide :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 Synes det er godt gjort, at du kommer til Sjælland, uden at besøge mig! <_< Næste gang!!! Undskyld søde pige! Det er et stramt program! Næste gang tager jeg hele familien med og så kommer vi! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 God tur herover :balloons Tak! :glad er kommet frem og skal nu navigere i offentlig transport ;) :lol så er jyden kommet til byen. Godt vi har rejseplanen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 At finde sko på tilbud til Mar :yay (Bundgaard Majuka til 490 istedet for 699 på heaven4kids.dk :)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 At Søren og Anna stod op 6.20, så jeg kunne sove en lille time mere og nu er de kørt til bageren :wub Lyder dejligt :) Hvordan passer bageren ind i jeres livsstil? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 At min søster kommer på besøg idag :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 Forårsrengøring, en sød datter og at få lavet lidt i haven - skønt!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 Penge tilbage i skat! :yay :glad :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 Lyder dejligt :) Hvordan passer bageren ind i jeres livsstil? :unsure Den passer utrolig godt ind i min 'jeg er gravid og har vildt meget lyst til brød og kakaomælk'-livsstil :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 Den passer utrolig godt ind i min 'jeg er gravid og har vildt meget lyst til brød og kakaomælk'-livsstil :rolleyes Haha :LOL Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 Jeg har forkælet mig selv med en ny mus+musemåtte. Det var på tide! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 Den passer utrolig godt ind i min 'jeg er gravid og har vildt meget lyst til brød og kakaomælk'-livsstil :rolleyes :D :D :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 At min mand har sørget for, at vi stadig får en hyggelig børnefri aften, selvom jeg stadig er småsløj og derfor ikke orkede restaurant. :) Nu bliver det så istedet Bones-take away, is, talentshow, batman marathon og hamsterputtehygge i sofaen. Det er lige til at holde til :biglove Edit: Og et billede fra min svigerinde, af Valdemars onkel begravet af Valdemar og hans fætter og kusine, og beskeden "Vi hygger :)" :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 At min mand har sørget for, at vi stadig får en hyggelig børnefri aften, selvom jeg stadig er småsløj og derfor ikke orkede restaurant. :) Nu bliver det så istedet Bones-take away, is, talentshow, batman marathon og hamsterputtehygge i sofaen. Det er lige til at holde til :biglove Edit: Og et billede fra min svigerinde, af Valdemars onkel begravet af Valdemar og hans fætter og kusine, og beskeden "Vi hygger :)" :wub Hamsterputtehygge? Vil jeg overhovedet vide hvad det er :P :blush Det lyder som en god aften! Nyd den :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 Hamsterputtehygge? Vil jeg overhovedet vide hvad det er :P :blush Det lyder som en god aften! Nyd den :kram2 Det er såmænd helt uskyldigt. ;) Har du aldrig åbnet et hamsterhus i en dyrhandel? Der ligger de sådan helt tykke og puffede og mast oveni hinanden og putter/småsover. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 Det er såmænd helt uskyldigt. ;) Har du aldrig åbnet et hamsterhus i en dyrhandel? Der ligger de sådan helt tykke og puffede og mast oveni hinanden og putter/småsover. :) Nej aldrig. Det lyder mega hyggeligt, jeg vil også gerne hamsterhygge så :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 Bk-møde :7himmel De kvinder gør mig sq altid så glad :kiss min mor, fordi hun bare er så betænksom - hun tog røven på mog og gav mig kanel :blush :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites