Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Sidder i gaten nu! Hurra!

Del dette indlæg

God tur herover :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag gør det mig glad at få et positivt opkald fra Dronninglund. Tænk at jeg skal være mor :wub

Det kan jeg bestemt godt forstå....! Det opkald vil blive et af dit vigtigste opkald i hele dit liv! Vi er mange herinde, som bestemt også er glade for det opkald .... Det er virkelig så go til jer Alice...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Baby der har været markant MINDRE ked her til aften :loveshower

Og så begynder vi så småt at mærke de gode ting ved 2. tigerspring (tænk at jeg nogensinde skulle skrive positivt om "the tiger" :blink)

Dejligt Sara! Det er jo vildt at du kan sige sådan om "tre Tiger" ....

Del dette indlæg

Annonce ♥

At Søren og Anna stod op 6.20, så jeg kunne sove en lille time mere og nu er de kørt til bageren :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg skal på mor-datter-tur med Ronja i dag til Tivolis glassal og ser Rosas (fra ramasjang) store sovedyrsshow :glad Ronja skal have sin Tigerdyr med og jeg har fået lov til at låne hendes Bøvle (andet sovedyr) fordi vi skal have sovedyr med :D bagefter skal vi hygge med lidt frokost et eller andet sted :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes det er godt gjort, at du kommer til Sjælland, uden at besøge mig! <_< Næste gang!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag gør det mig glad at få et positivt opkald fra Dronninglund. Tænk at jeg skal være mor :wub

:loveshower Det var sørme også på tide :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes det er godt gjort, at du kommer til Sjælland, uden at besøge mig! <_< Næste gang!!!

Undskyld søde pige! Det er et stramt program! Næste gang tager jeg hele familien med og så kommer vi!

Del dette indlæg

Annonce ♥

God tur herover :balloons

Tak! :glad er kommet frem og skal nu navigere i offentlig transport ;) :lol så er jyden kommet til byen. Godt vi har rejseplanen!

Del dette indlæg

Annonce ♥

At finde sko på tilbud til Mar :yay (Bundgaard Majuka til 490 istedet for 699 på heaven4kids.dk :))

Del dette indlæg

Annonce ♥

At Søren og Anna stod op 6.20, så jeg kunne sove en lille time mere og nu er de kørt til bageren :wub

Lyder dejligt :)

Hvordan passer bageren ind i jeres livsstil? :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

At min søster kommer på besøg idag :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ny sommer jakke til mig:)

pAljWSi.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Forårsrengøring, en sød datter og at få lavet lidt i haven - skønt!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Penge tilbage i skat! :yay :glad :wee

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lyder dejligt :)

Hvordan passer bageren ind i jeres livsstil? :unsure

Den passer utrolig godt ind i min 'jeg er gravid og har vildt meget lyst til brød og kakaomælk'-livsstil :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den passer utrolig godt ind i min 'jeg er gravid og har vildt meget lyst til brød og kakaomælk'-livsstil :rolleyes

Haha :LOL

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har forkælet mig selv med en ny mus+musemåtte. Det var på tide!

Del dette indlæg

Annonce ♥

:D :D :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

At min mand har sørget for, at vi stadig får en hyggelig børnefri aften, selvom jeg stadig er småsløj og derfor ikke orkede restaurant. :)

Nu bliver det så istedet Bones-take away, is, talentshow, batman marathon og hamsterputtehygge i sofaen. Det er lige til at holde til :biglove

Edit: Og et billede fra min svigerinde, af Valdemars onkel begravet af Valdemar og hans fætter og kusine, og beskeden "Vi hygger :)" :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

At min mand har sørget for, at vi stadig får en hyggelig børnefri aften, selvom jeg stadig er småsløj og derfor ikke orkede restaurant. :)

Nu bliver det så istedet Bones-take away, is, talentshow, batman marathon og hamsterputtehygge i sofaen. Det er lige til at holde til :biglove

Edit: Og et billede fra min svigerinde, af Valdemars onkel begravet af Valdemar og hans fætter og kusine, og beskeden "Vi hygger :)" :wub

Hamsterputtehygge? Vil jeg overhovedet vide hvad det er :P :blush

Det lyder som en god aften! Nyd den :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hamsterputtehygge? Vil jeg overhovedet vide hvad det er :P :blush

Det lyder som en god aften! Nyd den :kram2

Det er såmænd helt uskyldigt. ;) Har du aldrig åbnet et hamsterhus i en dyrhandel? Der ligger de sådan helt tykke og puffede og mast oveni hinanden og putter/småsover. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er såmænd helt uskyldigt. ;) Har du aldrig åbnet et hamsterhus i en dyrhandel? Der ligger de sådan helt tykke og puffede og mast oveni hinanden og putter/småsover. :)

Nej aldrig. Det lyder mega hyggeligt, jeg vil også gerne hamsterhygge så :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bk-møde :7himmel De kvinder gør mig sq altid så glad :kiss

min mor, fordi hun bare er så betænksom - hun tog røven på mog og gav mig kanel :blush :D

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.