Besvaret February 15, 2015 Stort tillykke SDB :) :balloon Tusind tusind tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2015 Stort tillykke :hurra Tusind tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2015 At J og jeg gerne skulle være totalt gældsfrie til næste år :yay :yay !!! Fuck hvor fedt for jer - rigtig godt gået Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2015 Jeg skal være moster ❤️ Min søster der mistede under min graviditet er gravid igen med termin start september Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2015 At jeg fik formået at føle mig en smule feminin i dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2015 At manden lige har brugt 45 min(cirka) på at massere min hovedpine væk. Elsker at han gider Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2015 Den mest fertile måned ever! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2015 Den mest fertile måned ever! :loveshower Hva er jeg nu gået glip af :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2015 Hva er jeg nu gået glip af :unsure Susanne har fået en positiv g-test!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2015 Den mest fertile måned ever! :loveshower Ja, det er jo intet mindre end fantastisk! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2015 Susanne har fået en positiv g-test!!!! Gik med det samme op i preg-to-be trådene og så det! :D Det er fandme vildt! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2015 Jeg skal være moster ❤ Min søster der mistede under min graviditet er gravid igen med termin start september Jeg er SÅ lykkelig på deres vegne og glæder mig Stort tillykke med dagen i går - og den glædelige nyhed I fik oveni - hvor er det dejligt for din søster! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2015 Gik med det samme op i preg-to-be trådene og så det! :D Det er fandme vildt! :loveshower Ja det er så vildt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2015 At vi venter en dreng til juli!... det er så vildt at få lov til at få en af hver.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2015 Har fået min telefon tilbage fra reparation i dag :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2015 Har fået min telefon tilbage fra reparation i dag :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2015 Jep, jeg er så begejstret, at det krævede fire posts :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2015 Jep, jeg er så begejstret, at det krævede fire posts :p:lol Dejligt at du i den grad kan begejstres! :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2015 Stort tillykke med dagen i går - og den glædelige nyhed I fik oveni - hvor er det dejligt for din søster! Tusind tak ❤️ Det er fantastisk for mil søster - jeg er simpelthen så glad og glæder mig til den lille nu. Og er så spændt på om det er endnu en nevø (som jeg tror) eller en niece Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2015 At se Lilly slå katten af tønden i vug. Hun syns det var såååå sjovt. Min lille prinsesse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2015 Jep, jeg er så begejstret, at det krævede fire posts :P :super :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2015 At Melissas pung som hun mistede i morges på vej til skole da hun havde et lille styrt på sin cykel er vendt tilbage til hende. Hurra for der findes gode ærlige mennesker, der gider kontakte en fortvivlet teenager så hun ku få sine gavekort, buskort og småpenge osv retur. :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2015 Fornuftigt svar fra Skejby :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites