Besvaret February 14, 2015 At der er malet første gang rundt om skabene i tøjværelset :)At der nu er malet anden gang :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2015 At legehjørnet i haven begynder at tage form. Nu mangler vi kun af finde plads til trampolinen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2015 Hvad er sjælevarmer? Prøv at søg på Søbogaard sjælevarmer - Det er lidt ligesom gløgg :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2015 Prøv at søg på Søbogaard sjælevarmer - Det er lidt ligesom gløgg :-)Ej puha ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2015 Prøv at søg på Søbogaard sjælevarmer - Det er lidt ligesom gløgg :-) Det er IMO tusind gange bedre end gløgg! :D Jeg er ikke ret glad for gløgg, men jeg elsker sjælevarmer. Men enig i, at det er i samme boldgade. Sådan en varm frugtdrik-ting :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2015 At vi er hjemme fra skadestuen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2015 hvordan gik det?Jamen meget fint. M har en brækket tå, som bare skal hele selv, og L har muligtvis en let forstuvning på anklen. Tak fordi du sprugte :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2015 Jamen meget fint. M har en brækket tå, som bare skal hele selv, og L har muligtvis en let forstuvning på anklen. Tak fordi du sprugte :kram2 Ej sikke noget :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2015 Jamen meget fint. M har en brækket tå, som bare skal hele selv, og L har muligtvis en let forstuvning på anklen. Tak fordi du sprugte :kram2 Ej, I har da bare været rigtig uheldige altså :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2015 En fantastisk weekend-dag helt nede i gear med blandt andet besøg på biblioteket og 1½ time i haven, hvor Anna hjalp mig med at hive ukrudt op og grave køkkenhave :D :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2015 En fantastisk weekend-dag helt nede i gear med blandt andet besøg på biblioteket og 1½ time i haven, hvor Anna hjalp mig med at hive ukrudt op og grave køkkenhave :D :wub I tager da forskud på forårets glæder :D :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2015 I tager da forskud på forårets glæder :D :super Det gør vi nemlig ;) Anna synes det var en top-idé at gå i haven og lege det var forår :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2015 Caroline ville gerne sove hos mormor. Det er selvfølgelig dejligt, men jeg savner hende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2015 At vi har bryllupsdag ❤️ At få besøg af mor+mand, morfar+kone,søster+mand og nevø og min anden søster til eftermiddagskaffe for at fejre min fødselsdag imorgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2015 At vi har bryllupsdag ❤️ At få besøg af mor+mand, morfar+kone,søster+mand og nevø og min anden søster til eftermiddagskaffe for at fejre min fødselsdag imorgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2015 Tillykke :hurra Mange tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2015 At der (indtil videre) er 3 skønne damer herinde, som kort tid efter hinanden har annonceret at de skal en lille bebs til oktober... Det er så vildt- februar må være en frugtbar måned.... :blink :D:kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2015 Tillykke med både bryllupsdagen og fødselsdagen :balloons Mange tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2015 Tillykke med bryllupsdag :biglove og fødselsdag :hurra Håber du får en dejlig dag :) Tusind tak :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2015 Stort tillykke SDB :) :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2015 At vi har bryllupsdag ❤ At få besøg af mor+mand, morfar+kone,søster+mand og nevø og min anden søster til eftermiddagskaffe for at fejre min fødselsdag imorgen Stort tillykke :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2015 At J og jeg gerne skulle være totalt gældsfrie til næste år :yay :yay !!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2015 At jeg umiddelbart kan mætte Alberte udelukkende på egen mælk... Del dette indlæg Link to post Share on other sites