Besvaret February 8, 2015 God løbetur hvor jeg kom op på min længste distance nogensinde :glad Dejlig hyggedag med Ronja mens Liv sov 5 timers lur (:o) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2015 At vores lille hus lige så stille begynder at lignet et hjem, et rigtig hyggeligt og pænt hjem ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 God løbetur hvor jeg kom op på min længste distance nogensinde :glad Dejlig hyggedag med Ronja mens Liv sov 5 timers lur (:o) :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Sidste JM besøg, inden jeg er mor til 2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Gode tilbud hos nameit :glad 5 stk undertøj, 5 bodyer, 2 sæt 2-delt nattøj og 3 natdragter til 400 kr :glad Det er farligt at have dem som nærmeste nabo på job :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Gode tilbud hos nameit :glad 5 stk undertøj, 5 bodyer, 2 sæt 2-delt nattøj og 3 natdragter til 400 kr :glad Det er farligt at have dem som nærmeste nabo på job :D Åh det var billigt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Åh det var billigt... Ja hvis du mangler noget til lillesøster er der 5 bodyer til 100 kr og 3 natdragter til 100 kr. Men tilbuddet er vist kun gældende i de fysiske butikker. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Ja hvis du mangler noget til lillesøster er der 5 bodyer til 100 kr og 3 natdragter til 100 kr. Men tilbuddet er vist kun gældende i de fysiske butikker.Øv! Det fif kunne jeg godt have brug i formiddag :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Jeg har købt et halvt hus. Det kunne dog også godt være i kategorien "Hvad gør dig panikslagen i dag?" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Jeg har købt et halvt hus. Det kunne dog også godt være i kategorien "Hvad gør dig panikslagen i dag?" Fedt - tillykke :yay :D Jeg kan dog også godt huske følelsen af "hvad f*nden har jeg begivet mig ud i?" :O Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Solskin og forår i luften :kuller :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Jeg har købt et halvt hus. Det kunne dog også godt være i kategorien "Hvad gør dig panikslagen i dag?" :yay :yay Den følelse kan jeg godt huske! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 At jeg har været til frisør og min tyyyyykke hår føles helt let og dejligt :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Ja hvis du mangler noget til lillesøster er der 5 bodyer til 100 kr og 3 natdragter til 100 kr. Men tilbuddet er vist kun gældende i de fysiske butikker.Billigt... Men hvordan er det med undertøj til de større, ved du det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Billigt... Men hvordan er det med undertøj til de større, ved du det?Håber det er ok jeg smider denne annonce herinde :huhJeg har blot modtaget denne mail fra club name it. Ved ikke hvad størrelserne går til i undertøj... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Jeg har købt et halvt hus. Det kunne dog også godt være i kategorien "Hvad gør dig panikslagen i dag?"Tillykke :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 At jeg LIGE NU - i solskin på vej hjem fra bh med Filippa og sovende Leonora i bv - føler mig glad og priviligeret over mit liv :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 At jeg LIGE NU - i solskin på vej hjem fra bh med Filippa og sovende Leonora i bv - føler mig glad og priviligeret over mit liv :biglove Åh, de der gyldne øjeblikke er bare alt værd!! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Håber det er ok jeg smider denne annonce herinde :huh Jeg har blot modtaget denne mail fra club name it. Ved ikke hvad størrelserne går til i undertøj... Takker :) kunne være man skulle forbi... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 At jeg LIGE NU - i solskin på vej hjem fra bh med Filippa og sovende Leonora i bv - føler mig glad og priviligeret over mit liv :biglove:yay det forårsagtige vejr gør klart en forskel :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 En skøn dag med manden og lang gå tur sammen med barnevogn i solskin og lækker pizza (lavet af manden) til frokost. Nu mor og Mie hygge hele aftenen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 At jeg LIGE NU - i solskin på vej hjem fra bh med Filippa og sovende Leonora i bv - føler mig glad og priviligeret over mit liv :biglove :biglove :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Min mand har sagt, at han har en overraskelse til mig og bassen efter aftensmaden :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 At raunsborg igen i dag har delt et af mine blogindlæg :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites