Besvaret February 6, 2015 And he did it again!! Jeg er overhovedet ikke misundelig ;) hvor er han god :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2015 And he did it again!! Jeg er MEGET misundelig!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2015 Ungerne skal passes i morgen nogen timer af svigerforældrene og så skal vi sove! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 At Ida bare er i et fantastisk humør idag :D selvom far kørte tidligt på arbejde idag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Kl er snart 13, vi har hentet og lagt et ton piller på plads, huset er clean, pigerne sover og vi får gæster senere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 At komme hjem fra gåtur med barnevognen og der står den smukkeste buket blomster fra manden og han også har købt sodavand og lagt i køleskabet nu jeg er alene hele weekenden med lillepigen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 At der er mere marskage tilbage :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Min vinter-ventefrakke, som jeg har taget i brug idag. Det er som at gå rundt i en lun hule ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 At jeg snart er i gennem al vasketøjet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 At se min kære svigermor med tårer i øjnene, da min mand, hans papfar, hans søster og hendes veninde kom hjem og havde fundet deres kat, som har været væk siden lillejuleaften. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2015 At jeg lige er vågnet, helt af mig selv. W stod ellers op klokken 4. Men J har taget ham og ladet mig sove :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2015 At manden henter morgenmad :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2015 Vi har sovet helt til kl. 9.30 i dag :o :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2015 At hører at Ida og far bare har en fest inde i stuen, mens jeg stadigvæk ligger i sengen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2015 Pigerne leger udendørs, manden er i skuret og holder øje. Jeg sidder med en kop varm sjælevarmer og brændeovnen tændt. Life ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2015 Nybagte boller, varm kakao som nydes foran brændeovnen, sammen med Ida :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2015 Pigerne leger udendørs, manden er i skuret og holder øje. Jeg sidder med en kop varm sjælevarmer og brændeovnen tændt. Life ❤️ Mmmm varm sjælevarmer :biglove Lyder i det hele taget som en drønhyggelig situation, du har gang i der :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2015 Mmmm varm sjælevarmer :biglove Lyder i det hele taget som en drønhyggelig situation, du har gang i der :7himmel Det var også herligt. Dernæst hyggede pigerne og jeg med varm kakao, et bette styk kage. Så en lille lur og nu ser vi film på anlægget Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2015 Hyggelig formiddag med min lillesøster og familien :) - og den bunke Georg Jensen julepynt, som jeg købte med 70% rabat i går :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2015 At Raunsborg tilsyneladende har delt et af mine blogindlæg på deres FB side :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2015 At S og jeg har haft en skøn børnefri weekend i Gøteborg, mens Edith bare har mega hygget med mormor og P herhjemme og er blevet møg forkælet :kuller Det havde S og jeg virkelig brug for inden baby ankommer :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites