Besvaret February 5, 2015 At manden langt om længe er ved at lære at han skal aflaste sin højgravide kæreste... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2015 At være gravid :wubEndnu en gang tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2015 At se hvor glad Ida blev, da jeg fortalte hende at det var torsdag :D torsdag betyder nemlig svømning Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2015 Solskin :) Hyggedag med manden: gå til IDEmøbler og kigge på reol, derefter på cafe og spise burger og drikke kaffe/chai, hente Filippa tidligt og alle sammen gå hjem. Alt sammen mens lillepigen sov (og stadig sover :O) :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2015 At være gravid :wub :Loveshower Tillykke!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2015 At være gravid :wub Det her!!! :loveshower Tillykke!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2015 At have verdens skønneste og mest cool'e far :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2015 At have en stille stund mens mine drenge er til gymnastik :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2015 Min alt for seje svømmende datter :wub hun har idag svømmet UDEN hjælpemidler(ingen bælte, ingen luffer og ingen der holdte ved hende) fra mig og hen til instruktøren. Det var "kun" en halv meter, men stadigvæk. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2015 Solskin :) Hyggedag med manden: gå til IDEmøbler og kigge på reol, derefter på cafe og spise burger og drikke kaffe/chai, hente Filippa tidligt og alle sammen gå hjem. Alt sammen mens lillepigen sov (og stadig sover :O) :loveshower Skønt med sådan en dag. Og sikke da en lille sovetryne ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2015 At være gravid :wub Kæmpe stort tillykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2015 At være gravid :wub Tillykker :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2015 At min mand har arrangeret tøsehygge for mig med min allerbedste veninde i morgen aften, mens han tager hjem til sine forældre med Freja ::loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2015 At Liff bare er i så fin fremgang! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2015 At Liff bare er i så fin fremgang! :loveshower :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2015 At min mand har arrangeret tøsehygge for mig med min allerbedste veninde i morgen aften, mens han tager hjem til sine forældre med Freja ::loveshower Hvor er han sød :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2015 Jeg har blod på tanden ift projekt sundere livsstil og undgå diabetes :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2015 Har bestilt ny sofa. Manden var enig i at nogle af børnepengene skulle bruges på det så jeg havde noget ordentligt at sidde i når jeg ammer. :kuller (ring nu idemøbler så vi kan aftale levering...) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2015 Svigermor der kom med marskage :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2015 Marius der har hygget sig i burger Kings mini mini legeland og den sødeste pige der nok har været 3-4 år ældre end Marius sim hjalp ham op og ned derinde :loveshower hvor var det sødt af hende :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites