Besvaret January 28, 2015 At jeg har fået 12 i min bachelor :yay :glad :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2015 At jeg har fået 12 i min bachelor :yay :glad :yay Kæmpe tillykke! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2015 Ham den nøgne fyr der sad ved mit spisebord og spiste pastaer direkte fra gryden :lol :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2015 At jeg har fået 12 i min bachelor :yay :glad :yayStort tillykke!!!! :yay :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2015 At jeg har fået 12 i min bachelor :yay :glad :yay Sejt!!! Tillykke! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2015 At jeg har fået 12 i min bachelor :yay :glad :yayTillykke :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2015 At jeg har fået 12 i min bachelor :yay :glad :yay Fuck hvor er du sej! Kæmpe tillykke!! :loveshower :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2015 At få et kompliment fra Malivas yndlings-pædagog (Thomas) - han synes at han kunne se at jeg havde tabt mig, og det simpelthen var så sejt, det jeg havde gang i. Han forklarede at Maliva havde snakket om at "min mor løber, hun løber så hurtigt at jeg ikke kan følge med" og at jeg drak vand hver morgen etc. :yay Prøv da lige at booste min motivation unge mand! :7himmel Ååh, det er da noget det virker! :D Jeg synes også du er sej.. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2015 At jeg har fået 12 i min bachelor :yay :glad :yay Flot. Stort tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2015 At jeg har fået 12 i min bachelor :yay :glad :yay FEDT! TILLYKKE!!!! :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2015 Rigtig god dag i MG, til yrods for at vi kun var to :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2015 At manden min har fået nyt arbejde:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2015 At jeg har fået 12 i min bachelor :yay :glad :yay Hvor er det sejt! Tillykke! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2015 At jeg har fået 12 i min bachelor :yay :glad :yay Tillykke :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2015 Tusind tak allesammen! Hvor er I skønne :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2015 At her er rent og pænt, at jeg får pudset vinduer om lidt, at W sover god lur og at jeg er mega sej til at hækle :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2015 At jeg har fået 12 i min bachelor :yay :glad :yay Hvor er du SEJ!! Stort tillykke :yay :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2015 At jeg har fået BARSEL :loveshower :7himmel :bunny :yiepie :bed :yay :baby2 :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2015 Hvor er du SEJ!! Stort tillykke :yay :glad Tak :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2015 Mit job og mine søde kollegaer, der "kommenterede" at jeg havde været syg på den helt rigtige måde, så det føles som venlighed interesse og glædeligt gensyn og intet andet :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2015 Jeg er sgu blevet kaldt til samtale på den stilling, jeg kom til at søge! :o :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2015 Ih hvor fedt!!!Det er altså lidt noget andet at søge job, når man allerede har et fast et af slagsen :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2015 Bestået eksamen :yay Tillykke :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2015 Jeg er sgu blevet kaldt til samtale på den stilling, jeg kom til at søge! :o :yay Fedt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites