Besvaret January 22, 2015 Søvn! Min fantastiske mand! At min mor kommer og hygger med Leonora og jeg i dag! At mødregruppe starter i morgen - er spændt! Søvn er fab :yay :kiss Det bliver spændende med MG, glæder mig til at høre om det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2015 At jeg har ringet rundt til, hvad der føles som alle offentlige indstandser i DK, og det kan løse sig PRÆCIS som jeg har ønsket mig, med pasning af W :yay Fantastisk! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2015 At Medine spontant ringede og spurgte om jeg kunne rykke vores graviditets billede tagning til imorgen, så jeg kan få mine ønskede sne billeder :yay Jeg har lige set et billede på FB - SÅ FLOT! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2015 Jeg har lige set et billede på FB - SÅ FLOT! :ditto WAUW! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2015 Jeg har lige set et billede på FB - SÅ FLOT! Måtte lige en og lure ;) er helt enig ! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2015 Jeg har lige set et billede på FB - SÅ FLOT! Kan vi SÅ få et billede herind også! :sm :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2015 Jeg har lige set et billede på FB - SÅ FLOT!:ditto - fantastisk billede! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2015 Kan vi SÅ få et billede herind også! :sm :D :ditto :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2015 Kan vi SÅ få et billede herind også! :sm :D Ikke uden der er givet tilladelse ;) :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2015 Jeg har lige set et billede på FB - SÅ FLOT! :ditto WAUW! :loveshower Måtte lige en og lure ;) er helt enig ! Kan vi SÅ få et billede herind også! :sm :D :ditto - fantastisk billede! :ditto :D Ikke uden der er givet tilladelse ;) :) Tusind tak piger!! Har fået tilladelse til at vise det i min graviditetstråd, så der kan det nu findes ;) :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2015 Duften af baby som ligger og putter sig tæt op ad mor på skødet. Og smiler, grynter og laver de sødeste lyde i søvne ❤️❤️❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2015 Glemte helt at skrive herinde at Silke Elia har fået tilbudt børnehaveplads i den ønskede instition :yay (måske fordi jeg allerhelst vil beholde hende i dagpleje ;) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2015 Glemte helt at skrive herinde at Silke Elia har fået tilbudt børnehaveplads i den ønskede instition :yay (måske fordi jeg allerhelst vil beholde hende i dagpleje ;) )Dejligt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2015 En rigtig dejlig eftermiddag og aften med en god veninde. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2015 Justme! Hun formår atter at redde min dag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2015 Hurra for udsalg. Fik shoppet forårs sko og sandaler ved stylepit med 70% rabat. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2015 Jeg har afleveret eksamensopgave i dag :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2015 Det er fredag! :yay Jeg glæder mig til weekend! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2015 Det er fredag! :yay Jeg glæder mig til weekend! :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2015 Det der gør mig glad i dag: is i fryseren! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2015 At Ronja slipper for operation :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2015 At Ronja slipper for operation :yay:wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2015 At Ronja slipper for operation :yay :yay :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites