Besvaret January 19, 2015 Tak for alle jeres held og lykker :yay Det gik lige - jeg fik 12 ;) :yay :glad Hold nu op hvor er du sej!!! :yay :kram2 :glad Kæmpe stort tillykke!!! :kram :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2015 Tak for alle jeres held og lykker :yay Det gik lige - jeg fik 12 ;) :yay :glad Wauw, stort tillykke! :glad :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2015 Tak for alle jeres held og lykker :yay Det gik lige - jeg fik 12 ;) :yay :glad Hold K... Hvor er du bare sej :respekt William har den sejeste mor:) Stor tillykke :hurra så er du færdig uddannet kæmpe tillykke :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2015 Tak for alle jeres held og lykker :yay Det gik lige - jeg fik 12 ;) :yay :glad Ej hvor flot :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2015 Min lillebror har vundet en konkurrence og fik lov til at vælge et par converse i valgfri farve og str. Han valgte disse og i Frejas str, fordi han tænkte at det ville hun synes var fedt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2015 Tak for alle jeres held og lykker :yay Det gik lige - jeg fik 12 ;) :yay :glad hold nu kæft, hvor er du SEJ! SÅ meget tillykke altså :yay :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2015 Hun skreg helt da hun så dem. Så de er godkendt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2015 Min lillebror har vundet en konkurrence og fik lov til at vælge et par converse i valgfri farve og str. Han valgte disse og i Frejas str, fordi han tænkte at det ville hun synes var fedt Hvor er det bare sødt af din lillebror.. :kram Og dejligt for Freja (og mor.. :kram2). :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2015 Hvor er det bare sødt af din lillebror.. :kram Og dejligt for Freja (og mor.. :kram2). :yayDet er så sødt af ham, at han tænker sådan på hende. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2015 Min lillebror har vundet en konkurrence og fik lov til at vælge et par converse i valgfri farve og str. Han valgte disse og i Frejas str, fordi han tænkte at det ville hun synes var fedt Åh, totalt super-onkel dér :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2015 Tak :) Hvor er i mega søde alle sammen :kiss Jeg er bare total sådan her :yay :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2015 Kæmpe stort tillykke Stephi, hvor er du mega sej!!! :Loveshower :loveshower :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2015 Tak for alle jeres held og lykker :yay Det gik lige - jeg fik 12 ;) :yay :glad Kæmpe tillykke! :yay Hvor er det sejt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2015 Tak :) Hvor er i mega søde alle sammen :kiss Jeg er bare total sådan her :yay :gladStort tillykke :hurra du er alt for sej steph :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2015 Hun skreg helt da hun så dem. Så de er godkendt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2015 Kæmpe tillykke Stephi, mega sejt!!! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2015 Min søde mand som ellers aldrig tager initiativ til at få ting ordnet, bestilte lige forsamlingshus + betalt depositum, mad og fik designet og bestilt invitationer til lillefisens barnedåb - alt sammen helt af sig selv - jeg er i mega chok og vildt glad - især når dåben er om under 6 uger. :loveshower :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2015 Min søde mand som ellers aldrig tager initiativ til at få ting ordnet, bestilte lige forsamlingshus + betalt depositum, mad og fik designet og bestilt invitationer til lillefisens barnedåb - alt sammen helt af sig selv - jeg er i mega chok og vildt glad - især når dåben er om under 6 uger. :loveshower :kuller Sådan! Hvor skønt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2015 Det gør mig glad at have en dejlig forstående kæreste, der beder mig ligge mig lidt ned, hvis jeg ser skidt ud. :) Normalt gør jeg de fleste ting (fordi jeg vil), men han har gjort rigtig meget på det seneste for at jeg har det behageligt. :7himmel Selv når jeg mokker rundt med ham :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2015 Så sejt gået, Stephie!!! :hurra :toot :balloons Kæmpe tillykke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2015 Tillykke Stephie! Super flot! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2015 Vores nye ladcykel med elmotor og plads til 4 børn (ikke at vi skal have 4 børn!!!) blev leveret til morgen, og i aften har A madklubben på besøg, så de er ved at samle den lige nu :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2015 Vores nye ladcykel med elmotor og plads til 4 børn (ikke at vi skal have 4 børn!!!) blev leveret til morgen, og i aften har A madklubben på besøg, så de er ved at samle den lige nu :yay Nøj hvor er du heldig at du har fået sådan en :yay Hvor meget måtte i give for den? Jeg prøver at overtale D til at jeg skal have sådan en, men det synes han er ganske unødvendigt, når jeg både har tvillingeklapvogn, barnevogn+søskendesæde+ståbræt og bil til rådighed hver dag.. Men jeg synes altså at sådan en ladcykel med motor er MEGET nødvendig! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites