Besvaret January 12, 2015 jeg har altså en god chef. Han har lige ringet op spurgt til hvordan det gik ved lægen tidligere og det var det eneste han ville :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2015 En skøn kollega med perfekt hcg stigning :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2015 At jeg har et varmt og tryg hjem med en kæreste, jeg elsker højere end livet selv og som behandler mig så godt. I dag gav jeg et lift til en ung pige, der var stukket af fra sin kæreste, fordi han slog hende. Hun stod og blaffede ved Holbæk og skulle op til Odden. Havde sin hund med og havde bare ben. Jeg kunne ikke bære at sætte hende af ved Nykøbing, så jeg kørte hende helt op til færgen. Hun ville ikke høre om krisehjem, ville bare hjem til sin lejlighed i Jylland. Hun havde ingen penge, så ville blaffe sig med en bil på overfarten. Jeg havde ingen kontanter, så kunne ikke hjælpe hende på den måde. Da jeg havde sat hende af og hun stod vejkanten i kulden og håbede på en venlig sjæl, drønede tankerne rundt i hovedet på mig; hvad jeg kunne have sagt, hvad jeg kunne have gjort. Turen var for mig et langt angstanfald, da hendes historie mindede mig så meget om min egen. På grund af koldsved og rysten over hele kroppen, fik jeg slet ikke sagt alle de ting, hun sikkert havde brug for at høre. Kun fik jeg sagt, hun ikke var svag, at hun ikke skulle tro, kæresten havde ret i alle de frygtelige ting, han bildte hende ind om hende selv. Og at hun ikke kunne regne med eller forvente andre forstod, hvad hun var oppe imod. Og at jeg håbede, hun mod alle odds snart ville finde en vej ud. Jeg håber sådan det bedste for hende og ville ønske, jeg kunne hjælpe hende mere - men indtil hun slipper rigtigt væk, kan kun hun selv hjælpe. Håber nogen tog hende med over. Håber hun kom ind i varmen i sit eget trygge hjem. Håber der går længere og længere tid mellem hun vover sig tilbage til ham. Håber hun til sidst bliver helt væk. Håber deres barn har det godt i sin plejefamilie - og får lov at blive der. Håber at hun ikke stadig står og fryser et sted ude i mørket. Og i dag er jeg så glad og taknemmelig for, jeg ikke er hende. Puha sikke en historie :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2015 Puha sikke en historie :( :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2015 Min vidunderlige datter ❤️ Hold op jeg elsker den smukke lille pige højt. Den der mor kærlighed er godt nok overvældende og helt vidunderlig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2015 At Anna endelig har sovet længere end til 05.25! Nu har hun sovet 11 timer og sover stadig. Yay! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2015 At svigerfar har tilbudt mig bilen imorgen og torsdag hvilket sparer mig for 1 times transport (og en halv time på personale stuen). Og Mie kan få tidligt fri imorgen. Ikke helt dårligt at bo hos svigerfar :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2015 Min vidunderlige datter ❤️ Hold op jeg elsker den smukke lille pige højt. Den der mor kærlighed er godt nok overvældende og helt vidunderlig :biglove og den bliver KUN større! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2015 Hvor sødt af ham :wub. Jeg er bare glad i dag - gode venner, sød mor og far og dejlig kæreste :). Og så har vi fået vores prøvelsesattest i dag, så nu skal vi bare bestille tid til at blive gift! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2015 Jeg har vedtaget at i dag er "så få det dog lige ordnet"-dag :rolleyes og det er godt! Har fået ordnet en masse små hængepartier og krydset af listen allerede. Og dagen er kun lige begyndt. Hep! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2015 Jeg har vedtaget at i dag er "så få det dog lige ordnet"-dag :rolleyes og det er godt! Har fået ordnet en masse små hængepartier og krydset af listen allerede. Og dagen er kun lige begyndt. Hep! :yay sådan! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2015 At jeg har besluttet at tage en sygedag med Anna - hun er ikke voldsomt fysisk syg, men hun har altså skrantet psykisk i denne uge, i morges vågnede hun med hovedet fuld af snot og hun skal bare IKKE være syg, når vi skal til farmor og farfars sølvbryllup i Jylland i weekenden! Så nu slapper vi af i sofaen med Ramasjang og kaffe og så cykler vi på biblioteket og til frisør senere. Det her trænger vi til og da jeg ikke har haft en eneste barns sygedag i snart et helt år, så har jeg faktisk (næsten) ikke dårlig samvittighed! :rolleyes :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2015 At vi får lov at komme hjem idag. :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2015 At vi får lov at komme hjem idag. :yay Det her :yay :glad Det er så dejligt at høre, Lene. Er han helt fri af virus nu? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2015 Det her :yay :glad Det er så dejligt at høre, Lene. Er han helt fri af virus nu? Tak :kissHan er ikke helt ovre den. Han er stadig lidt snottet og hoster, men efter som at han er feber fri og ikke har haft nogle apnøer siden søndag, og er stabil uden c-pap og ekstra ilt, så vurderer de at han er over det værste og at risikoen for tilbagefald er minimal, så vi må komme hjem men skal bare være opmærksomme på ham og hans almen tilstand... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2015 Tak :kiss Han er ikke helt ovre den. Han er stadig lidt snottet og hoster, men efter som at han er feber fri og ikke har haft nogle apnøer siden søndag, og er stabil uden c-pap og ekstra ilt, så vurderer de at han er over det værste og at risikoen for tilbagefald er minimal, så vi må komme hjem men skal bare være opmærksomme på ham og hans almen tilstand... Det er jo gode nyheder. Så håber jeg at han også snart er snot- og hostefri :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2015 Tak :kiss Han er ikke helt ovre den. Han er stadig lidt snottet og hoster, men efter som at han er feber fri og ikke har haft nogle apnøer siden søndag, og er stabil uden c-pap og ekstra ilt, så vurderer de at han er over det værste og at risikoen for tilbagefald er minimal, så vi må komme hjem men skal bare være opmærksomme på ham og hans almen tilstand... Det kan tage lang tid inden forkølelsen er helt væk men pyt med det. Bare de kan få luft ;) vi var igennem en gang astmatisk bronkitis, hvor han fik medicin og så har han ikke været forkølet siden men det tog da også et par måneder. Godt I er på vej hjem igen. Det er nu det rarest om end det andet var nødvendigt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2015 Tak :kiss Han er ikke helt ovre den. Han er stadig lidt snottet og hoster, men efter som at han er feber fri og ikke har haft nogle apnøer siden søndag, og er stabil uden c-pap og ekstra ilt, så vurderer de at han er over det værste og at risikoen for tilbagefald er minimal, så vi må komme hjem men skal bare være opmærksomme på ham og hans almen tilstand... :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2015 At jeg undede mig selv at gå en halv time FØR jeg havde fri idag, i stedet for efter. Så har jeg da forsøgt at være bare lidt god ved mig selv :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2015 Benene op i sofaen, et hyggetæppe på, chai latte og bones på netflix. Det er hygge inden Ida skal hentes. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2015 Færdig med naturvidenskabs afleveringen, nu til matematik. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2015 Har kørt lækker BMW i dag!!! Fået cola af chefen, morgenbrød og weekend om en halv time! :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2015 Weekend!!! :loveshower Det her :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites