Besvaret January 9, 2015 At de terrorister er væk! Åh, hvor det letter mit hjerte! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2015 Dejligt længe bad med Aussie shampo og black pore maske bagefter.. aaaaaaaaaaah Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2015 At de terrorister er væk! Åh, hvor det letter mit hjerte! Enig... Selvom jeg vel nok havde foretrukket, hvis de havde kunne fanges levende.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2015 Synet af min halvandet-årige tumling, der ryster rumpen til "Kejseren af Kinesiens Land" :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2015 Oh so many things. De dejlige piger på bk, der altid er klar med et kram :lovebk En fantastisk (tidlig) morgen med glad grine-baby :wub At jeg skal til julefrokost i aften med mit orkester - første gang jeg skal ud alene, siden Adam kom til verden i juni. At jeg efter en :numse-dag i går, føler mig totalt oven på i dag! :D At jeg inden kl. 7 har nået at lakere mine negle, og dermed er der en ting mindre jeg skal nå inden i aften Bare :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2015 At min søn har været i en stjerne her til morgen, og nu snorksover lur på anden time.. Vi har haft en frygtelig tigerspringsbaby de sidste dage, og det ser ud til at han holder pause nu... :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2015 At vi i dag fejrer Logan og at dagens løbetur er klaret :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2015 Lækker gåtur i skoven ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2015 At min storebror og svigerinde lige har annonceret at de venter nummer 3 :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2015 Ungerne leger. Jeg sidder under dynen stadig i håndklæde efter bad og bare lytter til dem hygge sig, mens jeg slapper af Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2015 Endnu en stjernedag med mand og søn.. :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2015 Uge 11 af løbeprogram gennemført og kun 1 uge tilbage så er målet nået :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2015 Uge 11 af løbeprogram gennemført og kun 1 uge tilbage så er målet nået :glad :glad så sejt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2015 At jeg havde en dejlig fødselsdag igår og skal fejres igen i aften på MASH med min søde mand :yay :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2015 :glad så sejt :yay Tak :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2015 At jeg havde en dejlig fødselsdag igår og skal fejres igen i aften på MASH med min søde mand :yay :wub Tillykke med i går. Lyder dejligt med hygge aften med manden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2015 En fantastisk dag i nattøj med både manden og Ida :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2015 Jeg har afleveret min bachelor :glad :yay :balloon Åh jeg fik helt svedige hænder, da jeg klikkede aflever. Nu er der ingen vej tilbage. Nøj hvor har jeg lagt mange timer i den opgave :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2015 Jeg har afleveret min bachelor :glad :yay :balloon Åh jeg fik helt svedige hænder, da jeg klikkede aflever. Nu er der ingen vej tilbage. Nøj hvor har jeg lagt mange timer i den opgave :wacko :yay tillykke!!Det er simpelthen en mærkelig følelse at trykke på den endelig knap! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2015 Jeg har afleveret min bachelor :glad :yay :balloon Åh jeg fik helt svedige hænder, da jeg klikkede aflever. Nu er der ingen vej tilbage. Nøj hvor har jeg lagt mange timer i den opgave :wacko Lækkert! Tillykke med det! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2015 Jeg har afleveret min bachelor :glad :yay :balloon Åh jeg fik helt svedige hænder, da jeg klikkede aflever. Nu er der ingen vej tilbage. Nøj hvor har jeg lagt mange timer i den opgave :wacko :yay hvor dejligt :hurra Jeg havde præcis samme følelse, det er SÅ underligt at aflevere! Hvornår skal du til mundtlig eksamen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2015 :yay tillykke!! Det er simpelthen en mærkelig følelse at trykke på den endelig knap! Lækkert! Tillykke med det! :yay hvor dejligt :hurra Jeg havde præcis samme følelse, det er SÅ underligt at aflevere! Hvornår skal du til mundtlig eksamen? Tak skal I have :yay Jeg skal op d. 27. eller 28. januar. Hvad med dig? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2015 Jeg har afleveret min bachelor :glad :yay :balloon Åh jeg fik helt svedige hænder, da jeg klikkede aflever. Nu er der ingen vej tilbage. Nøj hvor har jeg lagt mange timer i den opgave :wacko Tillykke! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2015 :yay tillykke!! Det er simpelthen en mærkelig følelse at trykke på den endelig knap! Hov har du også afleveret? :o Har jeg sagt tillykke med det? :chin: Hvis ikke, så bedre sent end aldrig: tillykke :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites