Besvaret December 23, 2014 Tillykke Maja :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 At mit livs første ris a la mande smager MEGA GODT :yay Og at jeg på trods af kun 2,5 + 2,5 times søvn, halvsyg, ingen middagslur til W alligevel har formået at nå ALLE punkterne på todolisten med undtagelse af støvsugning, som jo alligevel skal gøres i morgen og som derfor ikke er særlig vigtig. Nu skal W puttes og så skal jeg s o v e ! fedt :yay men det var da tidligt du har den klar? :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 Hende her: Hvor er hun bare køn. Elsker hendes fine krøller <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 Hvor er hun bare køn. Elsker hendes fine krøller <3Tak! Ja nu opgiver vi at temme dem og lader dem opføre sig som de vil :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 Det er jo et fantastisk juleønske der gik i opfyldelse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 Min mor har købt to cykler til pigerne. Brugt af en arbejdskollega, men de er bare fine! Og de sødeste cykelhjelme dertil. Dejlig julegave ❤️ Har hygget med god mad, vin og pina colada, musik og snak med kæresten og hans søde bedste ven :-) Caro er forhåbentligt snart på toppen igen, og jeg glæder mig til juleaften med familien i morgen :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 Tak! Ja nu opgiver vi at temme dem og lader dem opføre sig som de vil :D Hehe :D Og forresten tillykke med de 2 streger <3 Drømmer om at kunne gøre dig kunsten efter om ca. 1 uge Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 Jeg fandt min fars julegave Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 Hehe :D Og forresten tillykke med de 2 streger <3 Drømmer om at kunne gøre dig kunsten efter om ca. 1 uge JAAA det syntes jeg du skal!!! September terminsgruppen er temmelig ensom :p og det ville bestemt ikke være det værste at følges med dig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 Jeg fandt min fars julegave Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 Total god nat, William har kun været vågen 4/5 gange, og har sovet hurtigt igen. Han sover desuden endnu, og jeg har kunne ligge og hygge mig med at surfe rundt. Total god start på juleaften! :yay Ps: jeg gik i seng 21.30 i går aftes, og her var SÅ rodet. Nu er her pænt og oprydeligt - tak for den julegave J :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 Total god nat, William har kun været vågen 4/5 gange, og har sovet hurtigt igen. Han sover desuden endnu, og jeg har kunne ligge og hygge mig med at surfe rundt. Total god start på juleaften! :yay Ps: jeg gik i seng 21.30 i går aftes, og her var SÅ rodet. Nu er her pænt og oprydeligt - tak for den julegave J :kiss :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 Total god nat, William har kun været vågen 4/5 gange, og har sovet hurtigt igen. Han sover desuden endnu, og jeg har kunne ligge og hygge mig med at surfe rundt. Total god start på juleaften! :yay Ps: jeg gik i seng 21.30 i går aftes, og her var SÅ rodet. Nu er her pænt og oprydeligt - tak for den julegave J :kiss Lækkert! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 At min sygdom muuuuuligvis (7-9-13, krydsede fingre, bank under bordet, antijinx, please!!!) har reduceret sig fra opkast, feber og nu-dør-jeg-snart-følelse, til "bare" hovedpine og oceaner af snot. Det er ikke optimalt, men det er meget bedre! :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 Total god nat, William har kun været vågen 4/5 gange, og har sovet hurtigt igen. Han sover desuden endnu, og jeg har kunne ligge og hygge mig med at surfe rundt. Total god start på juleaften! :yay Ps: jeg gik i seng 21.30 i går aftes, og her var SÅ rodet. Nu er her pænt og oprydeligt - tak for den julegave J :kiss :yay det fortjener du også! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 At min sygdom muuuuuligvis (7-9-13, krydsede fingre, bank under bordet, antijinx, please!!!) har reduceret sig fra opkast, feber og nu-dør-jeg-snart-følelse, til "bare" hovedpine og oceaner af snot. Det er ikke optimalt, men det er meget bedre! :super Dejligt! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 Total god nat, William har kun været vågen 4/5 gange, og har sovet hurtigt igen. Han sover desuden endnu, og jeg har kunne ligge og hygge mig med at surfe rundt. Total god start på juleaften! :yay Ps: jeg gik i seng 21.30 i går aftes, og her var SÅ rodet. Nu er her pænt og oprydeligt - tak for den julegave J :kiss Sådan, Jon! :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 Anna har sovet fra 19:45 til 08:45 (kun afbrudt af lidt vågentid og holden i hånd kl. 05:40) :blink :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 Den dejligste 3 uger gamle Mie mus valgte at sove fra 02:15-7:15 og igen fra 7:45-11:00 = meget glad og udhvilet mor der har sovet mange sammenhængende timer. Verdens bedste julegave ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 Glædelig jul til alle herinde ❤️ Håber I får en skøn aften med jeres familier og børn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 Glædelig jul til alle herinde ❤️ Håber I får en skøn aften med jeres familier og børn. Tak i lige måde Cæcilie!!! :jul5: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 At være hjemme efter en helt fantastisk juleaften :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 Fantastisk juleaften. Felix var så tålmodig med alle gaverne og delte flot ud til alle. Min store dreng :biglove Nu lægger han og sover med sin nye dyne og pude Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 Fantastisk juleaften i vores eget selskab :7himmel Hvor var det bare hyggeligt altså! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 Fantastisk aften - Mie havde en fest og sang med og nåede alle gaver!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites