Besvaret December 22, 2014 At se Marius og Felix lege så godt sammen. Hold op hvor de hyggede sig med Marius lastbiler og hold op hvor kunne de larme :D Det må siges. Men det er herligt at de er så glade for hinandens selskab :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2014 At Elliot sov allerede 19.50! :yay det er ikke sket i flere måneder!! :glad At jeg har juleferie i morgen kl. 15 :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 Ja det kan jeg godt forstå. Det varer heller ikke så længe mere før jeres prinsesse kommer til verden :kuller7 uger i morgen.... Det er helt vildt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 MAJS' TRÅD :yay :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 Glad i låget dag!!! :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 Glad i låget dag!!! :wub :wub :wub :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 MAJS' TRÅD :yay :yay :yay :loveshower :loveshower :loveshower :wub :wub :wub :loveshower De her og alle de andre der er glade med mig!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 At vi fik et julekort fra en kvinde på vejen ved siden af (ikke en vi kender), der ville ønske os glædelig jul, fordi hun hver morgen i december var blevet glad når hun gik forbi vores juledekorerede vindue. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 Majas, sparklinrocks og LIlleMi's helt fantastiske opdateringer i dag.... (der er sikkert flere, men det er lige dem, jeg er stødt på) Åh hvor jeg dog elsker julen - og det faktum at jeg skulle have været på arbejde i dag, men fik fri pga for lidt børn!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 Glad i låget dag!!!Hvad hvor?? Gætter næsten på du er gravid :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 Majas, sparklinrocks og LIlleMi's helt fantastiske opdateringer i dag.... (der er sikkert flere, men det er lige dem, jeg er stødt på) Åh hvor jeg dog elsker julen - og det faktum at jeg skulle have været på arbejde i dag, men fik fri pga for lidt børn!!! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 :kiss :kiss lige tilbage! Du har i den grad fortjent noget medgang! Glædelig jul søde ven! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 Hvad hvor?? Gætter næsten på du er gravid :D Jeps!!! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 Jeps!!! :D Tillykke :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 Jeps!!! :DStort tillykke skønne majs :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 Tillykke Majs ❤️❤️ sikke en julegave Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 Tak piger!!! Det er lidt urealistisk endnu!!! Tillykke Majs ❤️❤️ sikke en julegave Ja godt timet med positive tests alligevel :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 At slippe for nytårsaften-fejring. Nu skal vi bare være hjemme, og sove - hvis vi er heldige. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 At mit livs første ris a la mande smager MEGA GODT :yay Og at jeg på trods af kun 2,5 + 2,5 times søvn, halvsyg, ingen middagslur til W alligevel har formået at nå ALLE punkterne på todolisten med undtagelse af støvsugning, som jo alligevel skal gøres i morgen og som derfor ikke er særlig vigtig. Nu skal W puttes og så skal jeg s o v e ! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 At mit livs første ris a la mande smager MEGA GODT :yay Og at jeg på trods af kun 2,5 + 2,5 times søvn, halvsyg, ingen middagslur til W alligevel har formået at nå ALLE punkterne på todolisten med undtagelse af støvsugning, som jo alligevel skal gøres i morgen og som derfor ikke er særlig vigtig. Nu skal W puttes og så skal jeg s o v e ! Godnat og sov godt :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 Tak piger!!! Det er lidt urealistisk endnu!!! Ja godt timet med positive tests alligevel :p Det er jo et fantastisk juleønske der gik i opfyldelse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 At jeg ENDELIG har fattet at ligge billeder ind fra iPhone :D Det tog da også lige et par år! Haha! Og at sødeste Majs får sin baby i 2015!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites