Besvaret December 20, 2014 Hov fik aldrig skrevet, men du skal da også have et velkommen fra mig :) Tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2014 At vi alleredehar fået billederne af ungerne fra fotograferingen igår :yay :yay I forhold til modellernes (u)samarbejdsvillighed er de blevet super fine :yay :yay Dem skal vi da se :yay Og de kan da kun være gode. Dine børn er altid så fotogene synes jeg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2014 At jeg har juleferie i en uge inden arbejde og døgnvagt igen :yay :jul5: :glad :jul4: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2014 At Elliot bare er SÅ sød for tiden.. Han er så sej til at kommunikere og fortælle hvad han vil, der er kommet humor frem og han er så sej og selvstændig! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2014 Morgenløbetur i solopgang.. Børn der er blevet raske... På vej til julefrokost med svigerfamilien :-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2014 Har købt for 1100 undertøj, ville have kostet 4000 uden rabat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2014 Har købt for 1100 undertøj, ville have kostet 4000 uden rabat Tak kæreste! Og kæresten har købt gaver, kunne jeg se :-) Feeedt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2014 Hvor er du sød :kiss Jeg kan lige lægge et ind her - så kommer de andre ind i min mor-tråd :) aaaaaaaaaaw hvor er de gode! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2014 Elliot spiste to kartofler, 6 store sstokke blomkål, hvad der svarer til 2 store kogte gulerødder og en halv karbonade til aften.. Ikke så underligt han føles tung :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2014 aaaaaaaaaaw hvor er de gode! :D Ja helt vildt!! Smukke unger. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2014 Elliot spiste to kartofler, 6 store sstokke blomkål, hvad der svarer til 2 store kogte gulerødder og en halv karbonade til aften.. Ikke så underligt han føles tung :lolhit OMG!! William har seriøst aldrig spist så meget :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2014 OMG!! William har seriøst aldrig spist så meget :lol Det var da også helt vildt! Så forstår jeg godt han var pyller inden maden. Han var jo sulten, det lille skind.. :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2014 Hvor er du sød :kiss Jeg kan lige lægge et ind her - så kommer de andre ind i min mor-tråd :) Ih så kønne og søde børn :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2014 Hvor er du sød :kiss Jeg kan lige lægge et ind her - så kommer de andre ind i min mor-tråd :) Hvor er de simpelthen bare så fine :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2014 Jer Bk piger :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2014 At veninden har født lækre Laura... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2014 At veninden har født lækre Laura... Og hun er så fin ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2014 Og hun er så fin ;)Ja, det er hun... Og uhhh jeg er blevet lidt utålmodig... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2014 Ja, det er hun... Og uhhh jeg er blevet lidt utålmodig... Ja det kan jeg godt forstå. Det varer heller ikke så længe mere før jeres prinsesse kommer til verden :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2014 Fandt min pung igen ❤️❤️❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2014 At alle juleænderne ny er slagtet og klar til afhentning af dem der har bestilt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2014 Fandt min pung igen ❤️❤️❤️ Dejligt, det er en skidt ting at miste! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2014 At min mors veninde alligevel ikke kom til julehygge og det blev bare akkurat lige så hyggeligt som altid og mit julehumør er. Igen i top!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2014 Og at mit profil billede herinde er ændret!!! Bliver glad i låget over det billede!!! Nok fordi det er taget i en situation fuld af hygge og kærlighed!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2014 At se Marius og Felix lege så godt sammen. Hold op hvor de hyggede sig med Marius lastbiler og hold op hvor kunne de larme :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites