Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

At børnene var I super humør da de blev hentet og har været glade hele eftermiddagen.

At Sebastian er så betænksom overfor Cassandra. Han har idag fået lov at vælge lidt skrammel legetøj fra sfo'en som præmie. Han matte vælge 4 ting og har valgt 2 ting til sig selv og 2 ting til Cassandra. Det varmer helt ind I det inderste, at han sådan tænker på sin søster :)

At vi har haft et godt tandlægebesøg med ungerne og har haft en hyggelig dag på julemarked.

At jeg bare har haft en dejlig dag med min mand :)

Del dette indlæg

At det bare har været tæt på en perfekt dag sammen med tille, Vinnus, Majs, Fru-Nielsen og Diden :yay :yay

Huset var fyldt med børn og legetøj, og der blev snakket og spist slik og flettet stjerner og hygget. Aron elskede at rydde det sidste op da alle var gået og vi jagtede hinanden igennem huset for at komme først ud til støvlerne da vi skulle hente storesøster :wub :wub

Det var så hyggeligt :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

At det bare har været tæt på en perfekt dag sammen med tille, Vinnus, Majs, Fru-Nielsen og Diden :yay :yay

Huset var fyldt med børn og legetøj, og der blev snakket og spist slik og flettet stjerner og hygget. Aron elskede at rydde det sidste op da alle var gået og vi jagtede hinanden igennem huset for at komme først ud til støvlerne da vi skulle hente storesøster :wub :wub

Det var så hyggeligt

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg føler at min kusine og jeg får et bedre og bedre forhold, jeg bliver bedre til at rumme hende og hun gør en stor indsats for at vise at hun vil mig, min mand og Mie. Så jeg vil virkelig gerne arbejde på at få det til at fungere og det lykkedes bedre og bedre.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min familie :wub undskyld hvis jeg er kvalmende men jeg elsker bare min skønne Ayah og min kæreste så højt at jeg næsten ikke kan rumme det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min familie :wub undskyld hvis jeg er kvalmende men jeg elsker bare min skønne Ayah og min kæreste så højt at jeg næsten ikke kan rumme det.

:biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Mit nye hår

UgSCplp.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mit nye hår

UgSCplp.jpg

Det hjalp da voldsomt på det!!! :super :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mit nye hår

UgSCplp.jpg

Haps! Hot mamma... :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det hjalp da voldsomt på det!!! :super :yay

Ja nu ser det ikke så tyndt ud :)

Og det meste af det blå røg af

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haps! Hot mamma... :kram

Tak:D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mit nye hår

UgSCplp.jpg

Ej hvor er det blevet godt, du ser brand godt ud :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor er det blevet godt, du ser brand godt ud :)

Tusind tak

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mit nye hår

UgSCplp.jpg

Wauw, wra wra wra wroom! Det er SÅ flot! :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wauw, wra wra wra wroom! Det er SÅ flot! :D

Mange Tak

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mig selv :blush

Jeg har været 'moderne' kvinde i dag og både fået tapetseret gangen og gjort huset hovedrent! :)

Det føles bare så godt når man får udrettet en masse!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mit nye hår

UgSCplp.jpg

ARH hvor er du bare fin!!! :D :glad :glad 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er til julekoncert med Stig Rossen :7himmel :jul5: Så kom Maria Lucia lige og sang "lad det ske" fra frost :7himmel :boo :7himmel og "Mary did you know" :7himmel :boo :7himmel den kvinde synger så ENORMT smukt altså!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg bare lige skal læse korrektur på min eksamensopgave, og så har jeg juleferie. Det er SÅ tiltrængt  :8:  :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min søde, dejlige mand der trods minimal søvn til os alle i går nat, prioriterede at jeg fik en lur. At han altid er der for mig og gider lytte til den samme sang om og om igen :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Elliot sov inde i sin egen seng helt indtil kl 6... Det er mange måneder siden det sidst er sket!! :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min veninde har født en velskabt datter i nat :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg blev kun vækket 4 gange i nat (hvilket kvalificerer sig som en god nat pt) og det endda selvom W snotter og hoster, jeg regnede faktisk med at skulle være oppe hele natten.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt besøg af veninde fra Kbh. Fantastisk baby pige som er så glad og charmere i dag. Hygge med manden med god mad og film om lidt og han har virkelig været god aflastning af lillepigen. ❤️

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.