Besvaret November 26, 2014 At jeg nu er mor til 2 :O :loveshower :kuller Stort tillykke! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2014 At jeg nu er mor til 2 :O :loveshower :kullerStort tillykke :loveshower :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2014 At jeg nu er mor til 2 :O :loveshower :kuller Tillykke!!! :loveshower Glæder mig til at høre mere! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2014 At Rasmus har fri. Så må det være hans tur til at tage sig af syge mig, når keg siden fredag i sidste uge har passet syge Rasmus. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2014 At jeg nu er mor til 2 :o :loveshower :kuller Tillykke!!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2014 At jeg nu er mor til 2 :O :loveshower :kullerStort tillykke søde! :loveshower :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2014 HCG som stiger, og en baby på vej til nogle af de dejligste mennesker jeg ved :loveshower :wub :yay :glad :gravid :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2014 At jeg har tabt 1,4 kg (på 2,5 uge but still)! Jeg er glad for at jeg har fundet lidt energi til at gøre bare lidt, det kommer tifoldigt tilbage :yay Og havde jeg ikke taget mig samme havde jeg sikkert taget alt mellem 0 og 2 kg på i samme periode. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2014 At jeg er godt i gang med at tapetsere Adams værelse og det betyder at det bliver indflytningsklar til weekenden! Min store dreng! :wub :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2014 At jeg er godt i gang med at tapetsere Adams værelse og det betyder at det bliver indflytningsklar til weekenden! Min store dreng! :wub :kuller Hvor er du aktiv. Hvor godt. Skal Han så ud af soveværelset? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2014 HCG som stiger, og en baby på vej til nogle af de dejligste mennesker jeg ved :loveshower :wub :yay :glad :gravid :7himmel Denne! :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2014 HCG som stiger, og en baby på vej til nogle af de dejligste mennesker jeg ved :loveshower :wub :yay :glad :gravid :7himmel Åh fik lige total gåsehud da jeg læste det!!! :boo :yay :glad :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2014 Hvor er du aktiv. Hvor godt. Skal Han så ud af soveværelset? Jeg vil bare så gerne snart være færdig med at bo i en byggeplads/værktøjskasse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2014 At jeg nu er mor til 2 :O :loveshower :kuller Åh hvor dejligt!!! Kæmpe tillykke!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2014 At vi er hjemme på orlov og "bare" skal ind og have skiftet forbinding og renset sår imorgen. Så må vi se hvor længe vi skal være indlagt med orlov :) Og at Edith klarede narkose, operation og opvågning SÅ flot og at sygeplejersken var imponeret over Ediths altivitetsniveau allerede.. Min skønne krudtugle :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2014 J FIK ARBEJDET !!!!!!!! :boo :yay :yay :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2014 J FIK ARBEJDET !!!!!!!! :boo :yay :yay :yay :yay Stort tillykke! Hvor er det skønt for jer! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2014 J FIK ARBEJDET !!!!!!!! :boo :yay :yay :yay :yay:yay tillykke til J Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2014 J FIK ARBEJDET !!!!!!!! :boo :yay :yay :yay :yay Stort tillykke med ham :yay :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2014 1 stk levende bebs i min mave :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2014 1 stk levende bebs i min mave :loveshower Ihhhh :loveshower det er jeg MEGET glad for at høre!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2014 J FIK ARBEJDET !!!!!!!! :boo :yay :yay :yay :yay Fantastisk stort tillykke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2014 Tillykke Taz - hils ham og sig tillykke og godt gået! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2014 J FIK ARBEJDET !!!!!!!! :boo :yay :yay :yay :yayFeeeedt!! Tillykke! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2014 Alle de gode nyheder på bk :yay babyer, to streger, jobs, veloverståede undersøgelser og operationer - det er lige til at blive glad i låget af :glad Edit: og tillykke til alle der bør have sådan et med på vejen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites