Besvaret November 23, 2014 Har lavet juledekoration med pigerne, mens kæresten tog på fisketur. Og bagt æble/kanel/mandel muffins ❤️ Min indre jule-elsker har set dagens lys Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2014 Gode nyheder, både at give og modtage :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2014 At det ikke længere tager to timer eller mere at putte elin!!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2014 At lejligheden er overdraget, nu er jeg tilbage på kun at have 1 hjem! Dejligt overskueligt! At svigerfar har tilbudt at jeg kan låne bilen imorgen. At jeg ikke skal alt muligt presserende, praktisk i denne uge! Medmindre jeg pludselig skal til møde eller jobsamtale. En skøn tur på nissestien hvor min dejlige søster dukkede op og overraskede os til Mies store glæde :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2014 At billetterne til Australien er bestilt - Sydney, here we come :yay :yay At der er under to mdr til, at vi overtager vores lejlighed :wee :wee :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2014 At jeg er tilbage på arbejde efter en god ferie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2014 At vi flytter ind i vores nye hus på fredag :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2014 At jeg har fået købt KALENDERLYS og jeg ved lige præcis, hvordan det skal dekoreres! YAY :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2014 At jeg har været på julegaveshopping med W hele formiddagen og han hyggede sig og charmerede hele centeret. Jeg besluttede at vi blev og spiste frokost. Mega hyggeligt!! Og han faldt i søvn på sekundet han blev puttet i barnevognen ;) Edit: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2014 At jeg har 1,5 uges ferie :) har ikke lavet en dyt idag, andet end at se tv og spise haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2014 At købsaftalen er sendt til Anders til gennem læsning :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2014 At jeg har været på julegaveshopping med W hele formiddagen og han hyggede sig og charmerede hele centeret. Jeg besluttede at vi blev og spiste frokost. Mega hyggeligt!! Og han faldt i søvn på sekundet han blev puttet i barnevognen ;) Edit: Årh han er Cute! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2014 At købsaftalen er sendt til Anders til gennem læsning :yay Fedt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2014 Fedt :yay Mega! Håber julen falder tidligt i år :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2014 At jeg har fået lov til at sove igennem :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2014 At svigermor skal med ud og hente Mie i eftermiddag! Det er ret stort! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2014 At vi nu endelig er ved at få afsluttet de sidste projekter fra renoveringen sidste år! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2014 Første tur med barnevognen, hvor vores lille fis sov SÅ godt! :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2014 At se Charlie løbe hen til sin DPmor give hende et kram og et kys, for bagefter at løbe tilbage og gøre det engang til. Jeg elsker at han er så glad for hende :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2014 At jeg har fået lov til at sove igennem :7himmel Det skal man satme ikke kimse af! :D :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2014 At vi har fået solgt lærkes barnevogn i dag! :glad :D :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2014 At jeg nu er mor til 2 :O :loveshower :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2014 At jeg nu er mor til 2 :O :loveshower :kuller Tillykke :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites