Besvaret November 13, 2014 Jaaaaaa :yay Dagens bedste nyhed :kiss Tak, hvor er du sød :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 At vi kan starte pb2 op igen efter næste mens! :yay Åh hvor godt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 At vi har fået et klokkeslet for vores bryllup :yay Det betyder at vi nu kan sende invitationer ud - når vi får penge ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 At vi kan starte pb2 op igen efter næste mens! :yay Jubii!!!!! :yay :glad :yay :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Åh hvor godt :) Jubii!!!!! :yay :glad :yay :glad Det er nemlig rigtig godt!! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 At SU-styrelsen og min skole idag har godkendt at jeg får sygeorlov indtil august :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Har haft en god dag med to gåture med hunden og vores nye telefoner kom idag :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2014 Nye afsnit af Grimm, juleboller og iskaffe :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2014 At jeg har fået et job efter at have være ledig i 2 år sammenlagt, og at jeg er begyndt at kigge med herinde igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2014 At jeg har fået et job efter at have være ledig i 2 år sammenlagt, og at jeg er begyndt at kigge med herinde igen :) :Yay TILLYKKE med job! og dejligt du kigger med igen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2014 At jeg har fået et job efter at have være ledig i 2 år sammenlagt, og at jeg er begyndt at kigge med herinde igen :) Fantastisk! :yay Stort tillykke og helt vildt meget velkommen tilbage! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2014 Den der gode følelse i kroppen, når jeg har fået udrettet en helt masse og har fået dyrket både min 'indre mand' og min 'indre kvinde'! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2014 At jeg har fået et job efter at have være ledig i 2 år sammenlagt, og at jeg er begyndt at kigge med herinde igen :) :yay Stort tillykke - og dejligt at have dig tilbage :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2014 At jeg har fået et job efter at have være ledig i 2 år sammenlagt, og at jeg er begyndt at kigge med herinde igen :) Tillykke :yay Og velkommen tilbage :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2014 At jeg har fået en tidlig fødselsdagsgave i dag: forlængelse af mit vikariat fra 19/12-14 til 30/6-15 :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2014 At jeg har fået en tidlig fødselsdagsgave i dag: forlængelse af mit vikariat fra 19/12-14 til 30/6-15 :yay Tillykke :) :hurra :hurra :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2014 At jeg har fået en tidlig fødselsdagsgave i dag: forlængelse af mit vikariat fra 19/12-14 til 30/6-15 :yay Hvor dejligt :glad Tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2014 At jeg har fået et job efter at have være ledig i 2 år sammenlagt, og at jeg er begyndt at kigge med herinde igen :)Tillykke med jobbet :gladOg velkommen tilbage :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2014 At jeg har fået en tidlig fødselsdagsgave i dag: forlængelse af mit vikariat fra 19/12-14 til 30/6-15 :yay Tillykke! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2014 At vi nu er enige om at byde på et hus - og så min favorit! IHHH det er så spændende!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2014 At jeg har fået et job efter at have være ledig i 2 år sammenlagt, og at jeg er begyndt at kigge med herinde igen :) :yay :yay :yay Så dejligt, at du også kigger lidt med herinde igen :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2014 At vi nu er enige om at byde på et hus - og så min favorit! IHHH det er så spændende!!! :yay hvor er det spændende! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2014 At jeg har fået en tidlig fødselsdagsgave i dag: forlængelse af mit vikariat fra 19/12-14 til 30/6-15 :yay Stort tillykke :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2014 Tillykke Louise :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2014 At jeg har fået en tidlig fødselsdagsgave i dag: forlængelse af mit vikariat fra 19/12-14 til 30/6-15 :yayTillykke! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites