Besvaret November 12, 2014 Tak igen, søde piger, I er bare så skønne :loveshower Fantastisk Mette!! Stort tillykke - men må sige at det kommer bestemt ikke bag på mig...! (Du er vores allesammens BK psykolog - ment på den bedste måde haha) Haha BK psykolog alligevel :D Men det tager jeg da som en kompliment og en ære :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 Tak! :yay Jeg holder lige kortene en anelse tæt til kroppen, men i en PPR-stilling, så dvs. jeg skal lave konsultativt arbejde med lærere og pædagoger og udregninger af børn i vanskeligheder :) Neeeeiiiii!!!! Fantastisk nyhed :toot tillykke tillykke :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 At jeg fik givet en meget savnet kollega et kæmpe kram i dag. Det var helt dejligt at se hende... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 Tak! :yay Jeg holder lige kortene en anelse tæt til kroppen, men i en PPR-stilling, så dvs. jeg skal lave konsultativt arbejde med lærere og pædagoger og udregninger af børn i vanskeligheder :)Fedt! Tillykke - fast stilling/vikar?Edit: ser det er et vikariat. Hvor er det henne? Lyder mega spændende. Har jo berøring med 'dig' i mit arbejde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 At jeg har mødt et nyt og spændende menneske i dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 Tillykke Mette!!! :yay :toot :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Tur i svømmeren med Elliot og mormor :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Jaaaaa, Mette!!! TILLYKKE!!! :balloon :glad :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Vores mobiler kommer idag, efter en uges ventetid endelig!:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Tak endnu engang, piger! :loveshower Louise, jeg holder det lige lidt tæt hvor det er henne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 JEG HAR FÅET JOB!!!!!! :glad :loveshower :o :D :yay Fuck hvor fedt Mette!!! (bliver sq helt rørt!) :glad Nej, hvor er det skønt for dig! TILLYKKE! :HURRA Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Blomster fra skønne BK piger :biglove :boo :KISS Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Første gang i IKKE-graviditetsbukser efter fødslen! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 At jeg fra om 14 dage formentlig er valgt som tillidsrepræsentant på mit område :) (Jeg ville godt nok være overrasket, hvis det skulle ende i kampvalg, og sandheden er at ca. 80% af mine kolleger ikke kunne være mere ligeglade) Men der var alligevel en, der kom til mig og spurgte om jeg ikke havde lyst. Og jo - jeg er sgu lidt stolt! (Selvom det ret beset stadig godt kan ende med, at det ikke bliver mig...) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 - at vågne til smilende Adam :wub - at det ser ud til at vi bliver færdige med både køkken, stue, soveværelse OG gæsteværelse i weekenden. - at vi i næste uge endelig kan gå i gang med at lave Adams værelse! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Tidligt fri :-) Nyder roen hjemme under dynen og varm the Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Zoneterapi. Uh jeg har det godt :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 At vi kan starte pb2 op igen efter næste mens! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 At vi kan starte pb2 op igen efter næste mens! :yay :yay :glad :yay :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 At vi kan starte pb2 op igen efter næste mens! :yayDet her! :glad :yay :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 At have været på et kursus der var værd at køre efter :) (med masser af lækre sandwich og kager :D ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 At vi kan starte pb2 op igen efter næste mens! :yay Så skal vi følges all the Way BASTA!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 :yay :glad :yay :glad Nemlig ja!! Det her! :glad :yay :loveshower Hvor er du sød :kiss Så skal vi følges all the Way BASTA!!! Ja vi skal fandme så!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 At vi kan starte pb2 op igen efter næste mens! :yay Jaaaaaa :yay Dagens bedste nyhed :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Dejlig dag med den skønneste veninde og verdens lækreste lille baby!!! Åh jeg ønsker mig sådan et eksemplar!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites