Besvaret November 12, 2014 Tillykke :yay Tak! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 JEG HAR FÅET JOB!!!!!! :glad :loveshower :o :D :yay :hurra :hurra :hurra Fedt!!! Tillykke! Hvornår, hvor henne, hvad skal du lave? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 :hurra :hurra :hurra Fedt!!! Tillykke! Hvornår, hvor henne, hvad skal du lave? Hvor fantastisk :yay :yay :yay Fortæl fortæl! Tak! :yay Jeg holder lige kortene en anelse tæt til kroppen, men i en PPR-stilling, så dvs. jeg skal lave konsultativt arbejde med lærere og pædagoger og udregninger af børn i vanskeligheder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 JEG HAR FÅET JOB!!!!!! :glad :loveshower :o :D :yayDet her :wee :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 Tak! :yay Jeg holder lige kortene en anelse tæt til kroppen, men i en PPR-stilling, så dvs. jeg skal lave konsultativt arbejde med lærere og pædagoger og udregninger af børn i vanskeligheder :) Yay :yay stort tillykke!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 At jeg har fået tapetseret hele gæsteværelset inden John kom hjem fra arbejde - nu er jeg spændt på hans reaktion når han ser det! Er sluppet ret godt fra det, synes jeg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 Det her :wee :glad Yay :yay stort tillykke!!! Taaaak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 Tak! :yay Jeg holder lige kortene en anelse tæt til kroppen, men i en PPR-stilling, så dvs. jeg skal lave konsultativt arbejde med lærere og pædagoger og udregninger af børn i vanskeligheder :) Fantastisk :loveshower Det er mit drømmejob :blush Tillykke :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 Blomster fra skønne BK piger :biglove :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 Fantastisk :loveshower Det er mit drømmejob :blush Tillykke :glad Tak :kiss Jeg tror også det er mit. Glæder mig helt vildt til at starte i hvert fald! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 Blomster fra skønne BK piger :biglove :boo :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 Tak! :yay Jeg holder lige kortene en anelse tæt til kroppen, men i en PPR-stilling, så dvs. jeg skal lave konsultativt arbejde med lærere og pædagoger og udregninger af børn i vanskeligheder :) Stort tillykke Mette :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 Stort tillykke Mette :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 Tak endnu engang :lovebk :tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 JEG HAR FÅET JOB!!!!!! :glad :loveshower :o :D :yay Det her!!!! :yay Stort tillykke Mette, det er super fortjent, og du bliver SÅ god i det job!!! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 Det her!!!! :yay Stort tillykke Mette, det er super fortjent, og du bliver SÅ god i det job!!! :kiss Tusind tak, søde Chris :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 Kæmpe stort tillykke med jobbet Barbamama, godt gået... Lyder som et fedt job :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 JEG HAR FÅET JOB!!!!!! :glad :loveshower :o :D :yay :yay stort tillykke :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 Taaaaak :loveshower (PS. Det er selvfølgelig udreDninger, og ikke udreGninger. Der er alligevel en lille forskel :lolhit) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 Tillykke Mette :yay Er det en fast stilling? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 Tillykke Mette :yay Er det en fast stilling? Nej desværre ikke. Men såvidt jeg kan forstå, er det heller ikke så almindeligt at blive fastansat i "første hug" i min branche, så det er såmænd ok. Jeg er bare glad for at få noget :)Og tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 Kæmpe tillykke Mette! Det fortjener du ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 Blomster fra skønne BK piger :biglove :boo Dejligt Alice - bare det at vi har fået dig til at skrive i denne kategori fremfor brokke-tråden, det er lige til at redde en ellers trist og kedelig regnvejrs onsdag... :kiss :kiss :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 Tillykke til Mette :wee :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 Fantastisk Mette!! Stort tillykke - men må sige at det kommer bestemt ikke bag på mig...! (Du er vores allesammens BK psykolog - ment på den bedste måde haha) Del dette indlæg Link to post Share on other sites