Besvaret November 11, 2014 Jeg har idag været til øjenlæge med Cassandra og umiddelbart har hun ikke arvet brormands og farmands dårlige syn :yay jeg er super glad, hvis hun ikke har deres bygningfejl :) Og er bare generelt i godt humør idag og har haft en dejlig køretur med ungerne hvor vi har hygget og hujet og hejet, og er kommet hjem med super glade børn :yay Dejligt! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2014 - At mit hold i ryg/nakke næææææsten er væk - At Brian er gået med til, at vi sadler om med aftensmad til lige præcis det, som jeg har lyst til i min kvalme - At Valdemar går rundt og siger "Mormor prutter!" :lol Haha god kommentar fra Valdemar :lol Hjemme ved os er aftensmaden også til tider lidt "anderledes", da der hver dag bliver spurgt, Anita hvad har du lyst til :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2014 Haha god kommentar fra Valdemar :lol Hjemme ved os er aftensmaden også til tider lidt "anderledes", da der hver dag bliver spurgt, Anita hvad har du lyst til :D Hehehe, ja jeg skrev også straks til min mor og spurgte, om det var noget, hun kendte til :lol Og ja, kender det godt :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2014 Mig!!!!!Haha hvor godt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2014 Min stemme er ved at være sig selv igen = jeg kan skråle med på musikken til oprydningen :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2014 At en ekspedient faldt helt i svime over, hvor charmerende min dreng er, og hvor flot et navn han har :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2014 "Hej JTak for sidst og for en rigtig behagelig samtale.Jeg vil blot give dig en kort status. Jeg har nu valgt at gå videre med 2 af jer – du er den ene af dem.I den forbindelse skal jeg have dig til at udfylde en ******** , som vi efterfølgende skal gennemgå med en HR konsulent.Denne HR konsulent og min kalender passer dog desværre ikke så godt sammen i indeværende uge, men jeg melder hurtigst muligt retur med en dato,Du hører nærmere fra mig,Venlig hilsenJ" :yay :yay :yay :yay :yay :yay :yay :yay :yay :yay Nu er procentchancen lige blevet det større, for at han kan få jobbet!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2014 At jeg nu kun mangler 2 kg for at være på min før graviditet vægt :wee Det burde være ok, specielt nu hvor jeg går ca 12 km om dagen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2014 "Hej J Tak for sidst og for en rigtig behagelig samtale. Jeg vil blot give dig en kort status. Jeg har nu valgt at gå videre med 2 af jer – du er den ene af dem. I den forbindelse skal jeg have dig til at udfylde en ******** , som vi efterfølgende skal gennemgå med en HR konsulent. Denne HR konsulent og min kalender passer dog desværre ikke så godt sammen i indeværende uge, men jeg melder hurtigst muligt retur med en dato, Du hører nærmere fra mig, Venlig hilsen J" :yay :yay :yay :yay :yay :yay :yay :yay :yay :yay Nu er procentchancen lige blevet det større, for at han kan få jobbet!!! Hvor er det dejligt! :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2014 At jeg idag har fået ordnet noget af vores brænde til 2015, inden bedste og farfar kom hjem med Ida Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2014 "Hej J Tak for sidst og for en rigtig behagelig samtale. Jeg vil blot give dig en kort status. Jeg har nu valgt at gå videre med 2 af jer – du er den ene af dem. I den forbindelse skal jeg have dig til at udfylde en ******** , som vi efterfølgende skal gennemgå med en HR konsulent. Denne HR konsulent og min kalender passer dog desværre ikke så godt sammen i indeværende uge, men jeg melder hurtigst muligt retur med en dato, Du hører nærmere fra mig, Venlig hilsen J" :yay :yay :yay :yay :yay :yay :yay :yay :yay :yay Nu er procentchancen lige blevet det større, for at han kan få jobbet!!! Det her! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2014 Alle i fantastiske kvinder! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2014 Jeg har fået grønt lys for at komme hjem på besøg i morgen eftermiddag!!! :glad Glæder mig til at se Luna i hovedet, når jeg kommer med op og henter hende i DP ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2014 Jeg har fået grønt lys for at komme hjem på besøg i morgen eftermiddag!!! :glad Glæder mig til at se Luna i hovedet, når jeg kommer med op og henter hende i DP ;) :yay :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2014 "Hej J Tak for sidst og for en rigtig behagelig samtale. Jeg vil blot give dig en kort status. Jeg har nu valgt at gå videre med 2 af jer – du er den ene af dem. I den forbindelse skal jeg have dig til at udfylde en ******** , som vi efterfølgende skal gennemgå med en HR konsulent. Denne HR konsulent og min kalender passer dog desværre ikke så godt sammen i indeværende uge, men jeg melder hurtigst muligt retur med en dato, Du hører nærmere fra mig, Venlig hilsen J" :yay :yay :yay :yay :yay :yay :yay :yay :yay :yay Nu er procentchancen lige blevet det større, for at han kan få jobbet!!! Weheu!!! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 At en veninde ringede og spurgte om jeg ikke vil være tilkalde vikar! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 Varm kakao med flødeskum og første barselsslappedag på sofaen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 JEG HAR FÅET JOB!!!!!! :glad :loveshower :o :D :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 JEG HAR FÅET JOB!!!!!! :glad :loveshower :o :D :yay DET HER!!!! :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 DET HER!!!! :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Tak :kiss Jeg ryster helt :D Men det bliver SÅ godt! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 JEG HAR FÅET JOB!!!!!! :glad :loveshower :o :D :yaysådan Mette tillykke Det gjorde lige min dag bedre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 sådan Mette tillykke Det gjorde lige min dag bedre Tak! Også min! For FANDEN det er godt!!! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 JEG HAR FÅET JOB!!!!!! :glad :loveshower :o :D :yayTillykke :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites