Besvaret November 8, 2014 D.A.D medley til DMA :D :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2014 D.A.D medley til DMA :D :toot:ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2014 D.A.D medley til DMA :D :toot :ditto love it!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2014 Mie. Mit gode humør jeg er nærmest manisk! Grumpy Anders jeg bare over ruler med mit gode humør så han ikke kan være grumpy for alvor. Hele næste uge fyldt med ene dejlige ting (ok vi har også lige en lejlighed der skal pakkes, men en kasse af gangen så skal vi nok nå i mål :) ) LIFE IS GOOOOOOOOOOOD!!!!!! :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2014 At i dag er en god dag. At jeg kan se igennem rodet og være ligeglad med det :) At Logan nu hellere vil kravle end at trække sig i armene. Det er så hyggeligt med en kravle-baby. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2014 At jeg i dag har haft en skøn tur med manden på Egeskov julemarked Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2014 At jeg i dag har haft en skøn tur med manden på Egeskov julemarked Jeg er nysgerrig. Min kollega var dernede med sit nye firma Vangsgaardtreat.dk som sælger kvalitetsnødder og stenalderbrøds-blandinger. Så du deres bod, og i så fald, må jeg få dit ærlige indtryk? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2014 At opleve Erica GLÆDE sig til at skulle i svømmehallen. At opleve Erica STORNYDE at være i svømmehallen. (Hvorfor er det dog kun 3. gang i hele hendes liv hun prøver at være i svømmehal!?!? :prik Forældre, kom nu ind i kampen. Fuck blufærdighed og dovenskab!) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2014 At se Indiana Jones sammen med familien :biglove Liva kommer med nogle sjove kommentarer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2014 En tur til Bagsværd sø med Tina Liv og min lille familie! GLÆDER mig til at se billeder :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2014 At jeg endelig er ved at komme bare nogenlunde ovenpå efter 2 uger med hosten og snot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2014 Så er det i dag at jeg skal genopfinde Maja :yay :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2014 Så er det i dag at jeg skal genopfinde Maja :yay :toot :yay husk før-efter billeder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2014 Bryllupsdag :kullerTillykke :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2014 Bryllupsdag :kuller Tillykke :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2014 :yay husk før-efter billeder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2014 Hygger lidt med Vinni tid efter en anstrengende fødselsdags weekend :-) iskaffe og venner på netflix :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2014 Min,skønne familie :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2014 Jeg har idag været til øjenlæge med Cassandra og umiddelbart har hun ikke arvet brormands og farmands dårlige syn :yay jeg er super glad, hvis hun ikke har deres bygningfejl :) Og er bare generelt i godt humør idag og har haft en dejlig køretur med ungerne hvor vi har hygget og hujet og hejet, og er kommet hjem med super glade børn :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2014 - At mit hold i ryg/nakke næææææsten er væk - At Brian er gået med til, at vi sadler om med aftensmad til lige præcis det, som jeg har lyst til i min kvalme - At Valdemar går rundt og siger "Mormor prutter!" :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2014 Dem her :kuller Hvor er de fine :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites