Besvaret October 25, 2014 Har i dag tabt mig 10 kg siden jeg startede på arbejde i juli :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2014 Har i dag tabt mig 10 kg siden jeg startede på arbejde i juli :yayEj hvor flot! Tillykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2014 Har i dag tabt mig 10 kg siden jeg startede på arbejde i juli :yay :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2014 At komme hjem efter en tæskehyggelig fødselsdag med en mikrosmule tømmermænd til sød og glad mand og ditto barn, der har shoppet tegnefilm, slik og lækker aftensmad :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2014 Tanken om at skulle pynte op til jul i mit eget hus, mens ilden knitrer i kakkelovnen :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2014 Hjemme igen :loveshower Det her :loveshower :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2014 At jeg har fået købt julegave til Brian og endda en julegave, jeg er tilfreds med og ved at han bliver glad for :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2014 Min mand, min veninde og starbucks kaffe :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2014 At skulle kigge på hus At jeg på trods af skrantende helbred har formået at rydde op i alt Mies tøj fra str. 50 til og med str. 92. At vi har fået samlet en ordentlig stak "ragelse" til marked næste søndag. At Mie sov til 7.30 VINTER TID :yay selvom vi har glemt alt om det og dermed trække sengetiden fredag og lørdag! At jeg igen er i godt humør og ved godt mod! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2014 Min kæreste har holdt drengeaften og jeg kommer hjem til et helt rent og ryddeligt hus som da jeg forlod det! Fandme dejligt ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2014 At skulle kigge på hus At jeg på trods af skrantende helbred har formået at rydde op i alt Mies tøj fra str. 50 til og med str. 92. At vi har fået samlet en ordentlig stak "ragelse" til marked næste søndag. At Mie sov til 7.30 VINTER TID :yay selvom vi har glemt alt om det og dermed trække sengetiden fredag og lørdag! At jeg igen er i godt humør og ved godt mod! Dejligt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2014 At der flytter en BK pige til byen og jeg glæder mig til at møde hende :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2014 Årh ja, Pia! Gjorde han bare sådan lige det som en overraskelse?! :o Suk! :biglove Hej Susanne, Tumlepigen og Lillimi. (Hvorfor kan man ikke multiqoute på tlf? :prik)Jeps, (også) på det punkt har jeg verdens dejligste mand! :yay Han gør det faktisk jævnligt, og jeg er herredårlig til at forkæle ham retur :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2014 Hej Susanne, Tumlepigen og Lillimi. (Hvorfor kan man ikke multiqoute på tlf? :prik) Jeps, (også) på det punkt har jeg verdens dejligste mand! :yay Han gør det faktisk jævnligt, og jeg er herredårlig til at forkæle ham retur :blush Bringer han mad ud engang imellem? ;) Skøn han er god til at forkæle dig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 At finde ud af at der er kommet Bride& Prejudice på netflix :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 Julemusik, julete og tændte stearinlys, og bare en virkelig hyggelig formiddag med ham her: Dagen startede allerede 4:40, så vi har nået alt muligt allerede :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 Julemusik, julete og tændte stearinlys, og bare en virkelig hyggelig formiddag med ham her: Dagen startede allerede 4:40, så vi har nået alt muligt allerede :) Aaaaaaw charmetrold :wub Og hvor lyder det bare hyggeligt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 Foredrag med Chris McDonald på arbejde :) han er altså sej!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 André Rieu :) Bliver så glad i låget af at valse den herhjemme, imens jeg gør rent :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 Aaaaaaw charmetrold :wub Og hvor lyder det bare hyggeligt :loveshower Meget :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 GND :loveshower Og BBM er på vej sammen vej :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 GND :loveshower Og BBM er på vej sammen vej :D :ditto :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 GND :loveshower Og BBM er på vej sammen vej :D :ditto Håber selv at følge efter jer om en uge til 14 dage Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 GND :loveshower Og BBM er på vej sammen vej :D :ditto :wub Og jeg vil også være med :yay ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites