Besvaret October 16, 2014 Susanne: Ja, det har vi haft i noget tid nu. Det går rigtig godt :-) Købte blomster og chokolade. Hun blev rigtig glad og jeg hentede en glad, men træt pige der havde mega hygget med sin mormor... Det er jeg glad for at høre! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2014 At jeg endelig har fået lov til halvanden time væk fra afdelingen/sygehuset. Bliver godt at komme lidt ind til byen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2014 Min dejlige søn har haft sin første matematik prøve og har alt rigtigt. Jeg er super stolt af ham :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2014 At kæresten har det godt i Kina... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2014 Får 3 skønne veninder på besøg til ren hygge og god mad :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2014 At vi har bestilt vores spritnye bil :yay Glæder mig helt vildt til at få den til december! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2014 At vi har bestilt vores spritnye bil :yay Glæder mig helt vildt til at få den til december! Uh, hvad har I købt?! :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2014 Uh, hvad har I købt?! :oEn VW caddy 1,2 TSI Trendline med lidt ekstraudstyr :) Har aldrig før haft en helt ny bil, ej heller købt en bil for over 50.000 kr, så det føles ret vildt! :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2014 Mor/datter hygge dag med Ronja :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2014 Hyggedag i Djurs Sommerland med mand og tumling, helt i tumlingens tempo (hvor mor også kan være med ;) ) Har godt nok haft ondt i hele kroppen siden vi satte kurs mod bilen, men hyggeligt har det været, det er vigtigst :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2014 Mor/datter hygge dag med Ronja :glad:yay hvor godt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2014 En VW caddy 1,2 TSI Trendline med lidt ekstraudstyr :) Har aldrig før haft en helt ny bil, ej heller købt en bil for over 50.000 kr, så det føles ret vildt! :o:super den lyder lækker - tillykke med købet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2014 Åh jeg glæder mig også til at vi skal købe bil... Jeg overvejer en Dacia Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2014 En VW caddy 1,2 TSI Trendline med lidt ekstraudstyr :) Har aldrig før haft en helt ny bil, ej heller købt en bil for over 50.000 kr, så det føles ret vildt! :oNice! Tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2014 At kæresten og jeg kom til at stå og sludre over fælles tandbøstning (yes det er sent men vi har sovet til middag i dag)... og pludselig snakker vi babyer og griner og pjatter... og har aftalt at prøve at få trillinger :D Men en, to eller tre, uh hvor jeg glæder mig :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2014 At kæresten og jeg kom til at stå og sludre over fælles tandbøstning (yes det er sent men vi har sovet til middag i dag)... og pludselig snakker vi babyer og griner og pjatter... og har aftalt at prøve at få trillinger :D Men en, to eller tre, uh hvor jeg glæder mig :wub Hvor lyder det bare dejligt :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2014 At jeg nu på 2 dage, har fået køb flyverdragt, vinterstøvler, hue og ekstra sutsko til Anna ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2014 Nattøjshyggedag sammen med Ida :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2014 Bryllup med et kært vennepar. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2014 At vi er flyttet ud i huset!! To timer tog det 10 mand at rydde lejlighed og kælder og bære hele dynen op i huset! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2014 Silas Holst :D Armen altså, den mand er da bare så sød og glad, at det er umuligt ikke at blive smittet :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2014 Silas Holst :D Armen altså, den mand er da bare så sød og glad, at det er umuligt ikke at blive smittet :loveshower Og lækker :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2014 Og lækker :whistling Mega lækker :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2014 At jeg har verdens største solstråle af et barn idag :loveshower Startede morgen med at give mig en giga krammer, gentagne nys og sige "Hej moooooor" indtil jeg overgav mig og stod op :D Så spiste han en masse morgenmad, som han selv har været med til at lave, og så gav han sig til at løbe grinende rundt i hele lejligheden :D Og nu synger og danser han med på "Barser og Kynner" :biglove Vi havde egentlig tænkt på at få ham passet idag, så mor og far kunne tage i Fårup og prøve rutsjebaner, men det kiksede og det er jeg faktisk glad for, for jeg vil da ikke gå glip af ham i det dejlige humør :7himmel Og nu har han sagt "Tiger!" og "køre bil" jeg ved ikke, hvor mange gange, så nu adlyder vi og tager i zoo ;) :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2014 At jeg har verdens største solstråle af et barn idag :loveshower Startede morgen med at give mig en giga krammer, gentagne nys og sige "Hej moooooor" indtil jeg overgav mig og stod op :D Så spiste han en masse morgenmad, som han selv har været med til at lave, og så gav han sig til at løbe grinende rundt i hele lejligheden :D Og nu synger og danser han med på "Barser og Kynner" :biglove Vi havde egentlig tænkt på at få ham passet idag, så mor og far kunne tage i Fårup og prøve rutsjebaner, men det kiksede og det er jeg faktisk glad for, for jeg vil da ikke gå glip af ham i det dejlige humør :7himmel Og nu har han sagt "Tiger!" og "køre bil" jeg ved ikke, hvor mange gange, så nu adlyder vi og tager i zoo ;) :biglove God tur - dejligt at starte dagen sådan. Jeg har også en morgenglad unge, hjælper sikkert at hun er blevet bedre til at sove om natten. Del dette indlæg Link to post Share on other sites