Besvaret October 5, 2014 10 år med manden :biglove :Biglove hvor ser i skønne ud! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2014 10 år med manden :biglove Hvor fint! :biglove Man er ikke i tvivl om hvilket billede der er ældst, men årstal havde været skægt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2014 Hvor fint! :biglove Man er ikke i tvivl om hvilket billede der er ældst, men årstal havde været skægt ;) De er fra 06, 08, 11 og 14 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2014 De er fra 06, 08, 11 og 14 :)Fint :) Hvor gamle er I på det første billede? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2014 Fint :) Hvor gamle er I på det første billede? Jeg er 16 og Rasmus er 18. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2014 Jeg er 16 og Rasmus er 18.Det er da så mega fint, altså! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2014 Rødovre :) Så vi flytter tættere på dig ;) Det du sendte link til? Så må vi altså finde ud af at mødes på et tidspunkt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2014 At på trods af at jeg kun spillede 20 minutter af dagens håndboldkamp, blev kåret til kampens spiller Sådan! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2014 Skønt! :) Anna skal passes i 3 timer i morgen mens vi er i biffen, for at øve pasning til vi skal til koncert om 3 uger :unsure Spændende hvordan det går men tror du ikke det nok skal gå? :) Vi var også hjemme hos dem en gang inden hvor vi snakkede om at næste gang skulle hun sove der og så har vi snakket meget om det herhjemme også. Jeg har fundet ud af hun har meget brug for at vi forbereder hende på tingene og ikke bare gør noget uden at sige det min. en dag før. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2014 10 år med manden :biglove Tillykke :) Fed idé! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2014 At mine bryster gør mindre ondt idag end igår, og hævelsen er faldet en LILLE smule. Er stadig optimistisk :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2014 At mine bryster gør mindre ondt idag end igår, og hævelsen er faldet en LILLE smule. Er stadig optimistisk :) Hvad er der da med dine bryster? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2014 At mine bryster gør mindre ondt idag end igår, og hævelsen er faldet en LILLE smule. Er stadig optimistisk :) Hvordan gik operationen? Har du mange smerter? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2014 Hvad er der da med dine bryster?Ja det tænkte jeg også på? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2014 Jeg har fået lavet bryster, så intet alvorligt piger :) Operation gik fint. Som planlagt. Smertehelvede uden lige de første 3 dage. Idag er MEGET bedre. Stadig smerteramt, og hævede babser der sidder helt oppe under hagen :lol men er optimistisk og sikker på at de nok skal blive flotte :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2014 Jeg har fået lavet bryster, så intet alvorligt piger :) Operation gik fint. Som planlagt. Smertehelvede uden lige de første 3 dage. Idag er MEGET bedre. Stadig smerteramt, og hævede babser der sidder helt oppe under hagen :lol men er optimistisk og sikker på at de nok skal blive flotte :yay Ahh... Gad jeg også godt, men jeg er en kylling :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2014 Godt det gik fint Amina!!! Men øv med smertehelvede!!! Hvor mange mm fik du i? Sikker på det bliver mega flot!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2014 En glad dreng efter en god fødselsdagsweekend ved sin far... Og at der lige nu er muffins i ovnen, til uddeling i skolen i morgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2014 Det du sendte link til? Så må vi altså finde ud af at mødes på et tidspunkt :) Jeps :) Ja, det kunne altså være hyggeligt :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2014 Godt det gik fint Amina!!! Men øv med smertehelvede!!! Hvor mange mm fik du i? Sikker på det bliver mega flot!!! Ja jeg er også overbevist om at de bliver flotte. Det tager jo bare tid sådan noget, og jeg er utålmodig hehe. Jeg fik 425 ml i. I High profile :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2014 At jeg nu er mor til en 6 årig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2014 At vi efter 10 dages indlæggelse gerne skulle udskrives i dag. Er træt og glæder mig til at komme hjem i min egen seng og vante omgivelser. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2014 Spændende, Amina! :glad :kram2 Håber, du bliver glad for resultatet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2014 At vi efter 10 dages indlæggelse gerne skulle udskrives i dag. Er træt og glæder mig til at komme hjem i min egen seng og vante omgivelser.Ej, hvor dejligt :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2014 Ja jeg er også overbevist om at de bliver flotte. Det tager jo bare tid sådan noget, og jeg er utålmodig hehe. Jeg fik 425 ml i. I High profile :) Hehe Jeg synes det er fedt du er så åben omkring det! Det er stadig lidt tabu belagt synes jeg, som om at alle der får lavet bryster vil ligne linse Kessler! Jeg kunne også godt finde på det! Dog noget mindre, havde også små bryster inden amning, så de skal bare fyldes lidt ud! Men ved ikke om jeg tør til den tid hahahaha!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites