Besvaret September 27, 2014 Haha, jamen så er det bare med at komme i gang. Det er super nemt og skønt sted at få inspiration og se hverdagsbilleder af skønne børn :loveshower Taaaaak :kiss :ditto Ville være så hyggeligt at følge jer med en masse billeder på IG! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2014 Tak for opfordringen søde piger :biglove Jeg tror bare ikke rigtig, at jeg får det gjort :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2014 At få blomster af manden og mine elskedes børn latter :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2014 At Ida har haft en fantastisk dag :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2014 Wafande! Arh men den mand er da bare så skøn og glad og varm :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2014 Hovedrengøring Skovtur med mand og børn Slå græs Gæster til kage Aftensmad Bagte muffins Flere gæster! Nu afslapning Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2014 Min lækre dreng :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2014 Nyder at lægge og lytte til mine to dejlige tøsers vejrtrækning mens de sover :loveshower dejlig afslutning på en hård dag hvor familien heldigvis var der for mig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2014 Vores skønne familie. Min svigerinde der kommer med aftensmad. Min søster der sender boller og kagemand til os. Mine forældre der har kørt Felix fra Glyngøre til Skejby Familien der opretholder arbejdsdag i vores badeværelse selv om vi ikke er hjemme. Og ikke mindst ham her Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2014 At Ronja og jeg har sovet middagslur sammen på sofaen mens Liv sov i barnevognen :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2014 At Theo kan passe sin Reima flyverdragt fra sidste år :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2014 2 Dage med fødselsdag er overstået... inkl. Mand der er syg/har ondt og jeg har trukket læsset! men luna har hygget sig så godt hun formåede (hun har været max træt og pyller i dag) og hun har fået en masse fine gaver :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2014 At vi har fået købt loftslamper til soveværelse, repos og pigernes (i flertal :o) værelser + nips til det gamle badeværelse. To af lamperne er endda kommet op :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2014 Netflix :p det er så godt når man er syg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2014 At vi er flyttet fra intensiv til almindelig børneafdeling. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2014 At vi er flyttet fra intensiv til almindelig børneafdeling. :glad så går det den rigtige vej. Kan de sige hvad det er nu? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2014 :glad så går det den rigtige vej. Kan de sige hvad det er nu?Ja han har det rigtig godt igen. Desværre skal han have 7-10 dagges behandling endnu.Han går koli bakterier i urinen så han har en urinvejs infektion. Til gengæld er meningitis helt ude af billedet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2014 Ja han har det rigtig godt igen. Desværre skal han have 7-10 dagges behandling endnu. Han går koli bakterier i urinen så han har en urinvejs infektion. Til gengæld er meningitis helt ude af billedet :) Øv det har så længe udsigter men godt meningitis et udelukket! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2014 At en køber har underskrevet en købsaftale på vores lejlighed :yay Så forhåbentligt er den endelig solgt engang i næste uge, og så er handlen på huset også endelig, hvilket betyder at vi nok er husejere fra den 1. Februar :yay :bunny Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2014 At en køber har underskrevet en købsaftale på vores lejlighed :yay Så forhåbentligt er den endelig solgt engang i næste uge, og så er handlen på huset også endelig, hvilket betyder at vi nok er husejere fra den 1. Februar :yay :bunny Tillykke! :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2014 At en køber har underskrevet en købsaftale på vores lejlighed :yay Så forhåbentligt er den endelig solgt engang i næste uge, og så er handlen på huset også endelig, hvilket betyder at vi nok er husejere fra den 1. Februar :yay :bunny Tillykke!! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2014 At en køber har underskrevet en købsaftale på vores lejlighed :yay Så forhåbentligt er den endelig solgt engang i næste uge, og så er handlen på huset også endelig, hvilket betyder at vi nok er husejere fra den 1. Februar :yay :bunny Tillykke det er bare så stort :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2014 At en køber har underskrevet en købsaftale på vores lejlighed :yay Så forhåbentligt er den endelig solgt engang i næste uge, og så er handlen på huset også endelig, hvilket betyder at vi nok er husejere fra den 1. Februar :yay :bunny Tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2014 At jeg skal ud og købe nye bukser i dag :) :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2014 At en køber har underskrevet en købsaftale på vores lejlighed :yay Så forhåbentligt er den endelig solgt engang i næste uge, og så er handlen på huset også endelig, hvilket betyder at vi nok er husejere fra den 1. Februar :yay :bunny Tillykke! :glad :yay :glad Det er stort! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites