Besvaret September 22, 2014 Min kære mand, der bare er dybt åndssvag på den sjove måde :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2014 At min (studie)veninde er blevet fastansat i dag. Det betyder vi ikke længere skal kæmpe om de samme jobs :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2014 At jeg nu endelig har fået bestilt flybilletter til det bryllup jeg skal til i England i oktober måned! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 At jeg afleverede en glad Caroline der vinkede og sagde "Hej Hej mor" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 Mit fantastiske arbejde med skiftende arbejdstider - det betyder at Theodor og jeg har sovet længe i dag. Hygget i sengen uden hastværk. Nu sidder vi og spiser rundstykker og æg :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 Mit fantastiske arbejde med skiftende arbejdstider - det betyder at Theodor og jeg har sovet længe i dag. Hygget i sengen uden hastværk. Nu sidder vi og spiser rundstykker og æg :wubÅh det lyder som en hyggelig morgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 Lilly er i vug for første gang i 18 dage. Hun udbrød jublelyde så snart vi gik op ad stien, og da vi var kommet ind og fået vasket hænder osv vinkede hun til mig og gav en mysser, så ku jeg bare gå :loveshower Nøj her er stille.... :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 Yderst vellykket besøg på Bones! Skidesød og veloplagt tjener, meget populært legetøj til Valdemar, og tonsvis af ribs, kartofler, salat og softice til alle - for 321 kr! Det fortjener sgisme en anbefaling! :superBones er simpelthen genial :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 So far går det fint med kaffe og min mave igen :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 Bones er simpelthen genial :DÅh nu har jeg helt lyst til bones, vi var der i fredags :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 Skal ud og spise og bagefter i biografen med min søster, moster og veninde :yay Det er 2. gang efter Silke Elia blev født og et år siden sidst (og det var noget af en fiasko sidst!) Satser på succes i aften! Hvordan gik det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 Total hyggelig formiddag med ynglingserne fra legestuen på biblioteket. William storcharmede alle han så! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 At ligge og putte i dobbelske med søvnig Lilly og snorkene kæreste (han er forkølet men en dejlig puttebamse) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 At ligge og putte i dobbelske med søvnig Lilly og snorkene kæreste (han er forkølet men en dejlig puttebamse) Dobbeltske :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 Hvordan gik det?Det gik super fint i går. Meeeen Silke Elia har haft en dårlig dag i dag, så der skyldes sikkert reaktionen på at jeg ikke var der i går (eller i morges for den sags skyld). Men Jesper havde puttet uden problemer og hun sov hele natten. Og filmen 'Fasandræberen' kan VARMT anbefales. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 Mit fantastiske arbejde med skiftende arbejdstider - det betyder at Theodor og jeg har sovet længe i dag. Hygget i sengen uden hastværk. Nu sidder vi og spiser rundstykker og æg :wub Skønt :yay Jeg savner mine morgener med Silke Elia, de dage jeg skal åbne :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2014 Mit guld bliver 2år i dag! :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2014 Stort tillykke med Luna :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2014 Stort tillykke! :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2014 Stort tillykke til Luna! :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2014 Tillykke Luna :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2014 Tillykke Luna! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2014 At jeg kl. 11 har en tid til massage.. En HEL time! Aaaahhhh.. :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2014 Tillykke med Luna :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2014 Tak for alle tillykker ;) vi har hygget os med leg, besøg og kastanjer i formiddag! nu skulle hun forstille at sove :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites