Besvaret August 28, 2014 At L ringede hjem bare for, at sige han elsker mig :loveshower Årh hvor skønt :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2014 At min mand ringede helt høj hjem for at fortælle om sin personlige super-tid til DHL :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2014 Min mand har holdt fri idag og imorgen :) det er virkelig skønt han er hjemme hos os! Og at Dicte har den skønneste dagpleje, idag har de været på sheltertur. Fik en sødt billed på SMS ved middagstid hvor alle 4 børn ligger sødt og sover i shelteren :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2014 Mere i løn end jeg havde turde håbe på! :glad Yay hvor fedt Sara!! :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2014 Yay hvor fedt Sara!! :glad :glad Ja det er altså skønt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2014 Jeg er blevet moster :loveshower :loveshower :loveshower En lille Magnus :wub glæder mig SÅ meget til at møde ham! :7himmel Saga: Min mor var med til fødslen, og hun bor hos mine forældre de næste par måneder :) Så hun er i rigtig gode hænder :) Tillykke! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2014 At jeg har været på superhyggelig shoppingdate med min mor her til aften :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2014 At jeg har været på superhyggelig shoppingdate med min mor her til aften :loveshower:yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2014 Total MIG aften sammen med Nitzen, bare os 2 tøser, ude at spise og til koncert med altid gode Rasmus Seebach :loveshower LIVET ER EN SOMMERNATMED VENNERNE I BYEN, tralalala- det er der ingen der kan love dig i morgen :bunny :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2014 Når jeg får fri fra arbejde kl. 14.30, er jeg udlært!!! :yay :loveshower :glad :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2014 Når jeg får fri fra arbejde kl. 14.30, er jeg udlært!!! :yay :loveshower :glad :balloon :Toot TILLYKKE!!! :BALLOONS Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2014 Når jeg får fri fra arbejde kl. 14.30, er jeg udlært!!! :yay :loveshower :glad :balloon:yay :balloon :hurra SÅDAN SØDE! Hvor er du sej :kram2 Husk det når du har :numse dage :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2014 Total MIG aften sammen med Nitzen, bare os 2 tøser, ude at spise og til koncert med altid gode Rasmus Seebach :loveshower LIVET ER EN SOMMERNATMED VENNERNE I BYEN, tralalala- det er der ingen der kan love dig i morgen :bunny :loveshower Det lyder hyyyyggeligt :) Vil også til Seebach-koncert! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2014 Når jeg får fri fra arbejde kl. 14.30, er jeg udlært!!! :yay :loveshower :glad :balloon Tillykke :super :glad :hurra :yay Det er stort! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2014 Det lyder hyyyyggeligt :) Vil også til Seebach-koncert! Det var så dejligt og rigtig godt- elsker hans sange :loveshower Jeg tager så tævene i dag <_< Men det var sjovt Så længe det varede :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2014 Når jeg får fri fra arbejde kl. 14.30, er jeg udlært!!! :yay :loveshower :glad :balloon :balloon :balloon :balloon Tillykke!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2014 Når jeg får fri fra arbejde kl. 14.30, er jeg udlært!!! :yay :loveshower :glad :balloon Woop woop tillykke!! :balloon :bunny :yay :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2014 At jeg igen har fået nyt look... Efter at have lignet lort i 2 måneder - nu går spejlet ik længere i stykker, når jeg kigger mig i spejlet... ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2014 At jeg igen har fået nyt look... Efter at have lignet lort i 2 måneder - nu går spejlet ik længere i stykker, når jeg kigger mig i spejlet... ;) hov den sprang på min tidligere profil - det er altså Tinakp... ikke clara sofie... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2014 At jeg igen har fået nyt look... Efter at have lignet lort i 2 måneder - nu går spejlet ik længere i stykker, når jeg kigger mig i spejlet... ;) Hvor er du bare flot, Tina! :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2014 Hvor er du bare flot, Tina! :toot Tak! Jeg skulle næsten have taget et før og efter billede - for så ku man for alvor se forskellen... jeg er bare så glad for at jeg ikke fik afbestilt den tid - havde lige brug for lidt glæde i denne uge...! Og tak for dine altid dejlige ord! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2014 Når jeg får fri fra arbejde kl. 14.30, er jeg udlært!!! :yay :loveshower :glad :balloon Sådan Charite! (uh, er så bange for at det ikke staves sådan...) Hvor er det fedt!! Stort tillykke!!! Go måde at starte en weekend op på! :balloon :balloon :yay :yay :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2014 Tak! Jeg skulle næsten have taget et før og efter billede - for så ku man for alvor se forskellen... jeg er bare så glad for at jeg ikke fik afbestilt den tid - havde lige brug for lidt glæde i denne uge...! Og tak for dine altid dejlige ord! Smukke Tina!! Piiiifft..!! Kender følelsen.. Jeg gjorde det samme i tirsdags :) Der er før og efter billeder i min tråd. Det giver altså bare lidt ny energi at komme til frisør - især når det er virkelig tiltrængt og ren selvforkælelse! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2014 At jeg igen har fået nyt look... Efter at have lignet lort i 2 måneder - nu går spejlet ik længere i stykker, når jeg kigger mig i spejlet... ;) Piiift :whistling Hot mama Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2014 Modtagelse af kontrakttillæg der bekræfter, at jeg går ned på 34 timer om ugen fra på mandag! :glad :yay :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites