Besvaret August 22, 2014 Afskedsreception på hospitalet i dag :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2014 Skal hjem og have "mig-dag", hvor jeg ikke skal en dyt andet end at glo serier, brodere og hyggespise. :bunny Forhåbentlig den sidste dag af den slags i lang tid :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2014 Skal hjem og have "mig-dag", hvor jeg ikke skal en dyt andet end at glo serier, brodere og hyggespise. :bunny Forhåbentlig den sidste dag af den slags i lang tid :goodluck Det lyder ellers luxus. Rigtig god BBM-dag! :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2014 Tag en STOR en - og nyd den :kiss Tak - og det gjorde jeg!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2014 Jeg gætter på en no-name-efterligningsdrik :) Lige præcis... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2014 Nyyyyyyyd den!!! Det skal jeg gøre!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2014 Skal hjem og have "mig-dag", hvor jeg ikke skal en dyt andet end at glo serier, brodere og hyggespise. :bunny Forhåbentlig den sidste dag af den slags i lang tid :goodluck Sådan en dag har jeg også. Bare jeg hækler i stedet for at brodere ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2014 At sove længe uden at vækkeur!! Aaahhh.. 11.30 var åbenbart tiltrængt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2014 Min søde datter der åbner min pung og kigger efter penge "Har du penge?" Siger hun... "Nej, mor har kun dankort" "far har penge" siger hun :--D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2014 At jeg efterhånden har været sammen med min skønne mand i over 8,5 år, men at vi aldrig har haft det bedre, end vi har nu :7himmel :loveshower :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2014 Bumser :lol Fordi det er et godt tegn? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2014 Fordi det er et godt tegn? Tegn på ÆL og hvis det passer er der ikke lang tid til 1 mens og dermed PB vol. 2.2 :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2014 Tegn på ÆL og hvis det passer er der ikke lang tid til 1 mens og dermed PB vol. 2.2 :yay:yay Utrolig så glad man jan blive for at se bumser når man har gang i pb :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2014 :yay Utrolig så glad man jan blive for at se bumser når man har gang i pb :DJa :D der er faktisk flere klamme/ikke flaterende/ubehagelige ting man sætter pris på :D ÆL slim, bumser, muren i maven, at tisse i kopper/på pinde, ømme bryster, blive scannet med dildo scanneren m.m Når en kvinde vil have børn bliver hun mærkelig :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2014 Glæden fra i går over en skøn afskedsreception fortdætteri dag :biglove Det var helt overvældende. I dag går jeg og nyder synet af de smukke blomster jeg fik med hjem, og de fine gaver. 2 x røde roser, en buket med en solsikke m.m., en hoptimist, lotion fra clinique, en Hay vase og 3 x chokoladegaver. :loveshower 1 uge - så er jeg helt og aldeles færdiguddannet! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2014 Er i sommerhus med min lille familie :) hvilket gør mig rigtig glad, set i forhold til sidste weekend hvor alt var kaos, hvor Villa græd uden stop og Dicte blev sendt på weekend hos mine forældre - og jeg græd og det hele var bare så uoverskueligt! Hvor er det bare dejligt at vi har fået vendt situationen i løbet af ugen, så det nu er overskueligt og rart at være sammen :yay Vi har været på cykeltur til stranden, leget med dukker, puttet foran brændeovnen med tegnefilm, leget i køjesengen, Dicte gav Villa det første kys helt spontant og nu sover begge piger sødt :wub Det føltes igen så perfekt og fuldendt at være 4! (Selv om mor er træt ;)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2014 Er i sommerhus med min lille familie :) hvilket gør mig rigtig glad, set i forhold til sidste weekend hvor alt var kaos, hvor Villa græd uden stop og Dicte blev sendt på weekend hos mine forældre - og jeg græd og det hele var bare så uoverskueligt! Hvor er det bare dejligt at vi har fået vendt situationen i løbet af ugen, så det nu er overskueligt og rart at være sammen :yay Vi har været på cykeltur til stranden, leget med dukker, puttet foran brændeovnen med tegnefilm, leget i køjesengen, Dicte gav Villa det første kys helt spontant og nu sover begge piger sødt :wub Det føltes igen så perfekt og fuldendt at være 4! (Selv om mor er træt ;)) Hvor er det fantastisk at høre :wub For det kan nemlig også være helt vidunderligt at være mor til flere :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2014 Vi er blevet enige med sælger om en pris :yay Så nu skal der bare skrives under (og så skal vores lejlighed selvfølgelig sælges) ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2014 Vi er blevet enige med sælger om en pris :yay Så nu skal der bare skrives under (og så skal vores lejlighed selvfølgelig sælges) ;) :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2014 Vi er blevet enige med sælger om en pris :yay Så nu skal der bare skrives under (og så skal vores lejlighed selvfølgelig sælges) ;) Fedt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2014 Vi er blevet enige med sælger om en pris :yay Så nu skal der bare skrives under (og så skal vores lejlighed selvfølgelig sælges) ;) Wuhuuuu!!! Spændende! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2014 Min dejlige mand... selvom vi ofte tager en diskussion og ikke altid sætter pris på ham - og hans rod, så er han bare den bedste for mig - og gør så meget for mig og Elin... (det er specielt blevet bekræftet efter et besøg fra min veninde - som har en klaphat af en kæreste) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2014 Løbetur på 13 km... Gav nærmest op ved de 11, men min dejlige kæreste fik via bilen lige presset mig de to ekstra :-) Han kørte videre, ha ha... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2014 Løbetur på 13 km... Gav nærmest op ved de 11, men min dejlige kæreste fik via bilen lige presset mig de to ekstra :-) Han kørte videre, ha ha... Super sejt :super Måske du skal med ind i halvmarathon-tråden? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites