Besvaret August 13, 2014 At Anders har købt Mies fødselsdagsgave!!! At jeg har det bedre!!! (Der er lang vej igen både fysisk og psykisk men grineflip må da være et godt tegn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2014 :ditto (tak fordi du oprettede den tråd! :kiss) Ja, det er så god en feature! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2014 Fedt :yay I et vikariat eller fast? Nyt vikariat ;) men bedre end ingen ting :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2014 At Anders har købt Mies fødselsdagsgave!!! At jeg har det bedre!!! (Der er lang vej igen både fysisk og psykisk men grineflip må da være et godt tegn. Det er det helt bestemt! Godt at høre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2014 At Anders har købt Mies fødselsdagsgave!!! At jeg har det bedre!!! (Der er lang vej igen både fysisk og psykisk men grineflip må da være et godt tegn. Super godt at høre! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2014 Nyt vikariat ;) men bedre end ingen ting :) Helt bestemt. Tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2014 En gammel bekendt :blush Lyder spændende :P :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2014 Lyder spændende :P :kiss Hihi :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2014 At møde ind på "arbejde" og nærmest blive væltet af eleverne jeg havde sidste år, fordi de har savnet mig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2014 At møde ind på "arbejde" og nærmest blive væltet af eleverne jeg havde sidste år, fordi de har savnet mig. Fantastisk :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2014 At der i posten i dag lå en rigtig flot udtalelse fra lederen, hvor jeg var i praktik. Det var godt til selvtilliden, som er nem at svække når man går ledig derhjemme :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2014 At der i posten i dag lå en rigtig flot udtalelse fra lederen, hvor jeg var i praktik. Det var godt til selvtilliden, som er nem at svække når man går ledig derhjemme :):super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2014 At min "penneveninde" har født sin datter. Vi mistede nogenlunde samtidig sidste år og har via mails fulgt hinandens op og nedture. Vil så gerne sende hende en lille ting men ved ikke rigtig hvad... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2014 Familie med en hulens masse penge :blush :D :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2014 At mit "Øv jeg klarede mig dårligt til jobsamtale"-trøsteslik nu i stedet kan fungere som "Jubii, jeg er kaldt til samtale på et meget federe job"-fejringsslik :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2014 At mit "Øv jeg klarede mig dårligt til jobsamtale"-trøsteslik nu i stedet kan fungere som "Jubii, jeg er kaldt til samtale på et meget federe job"-fejringsslik :yay Fedt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2014 Fedt :yay Nu glæder jeg mig bare til at Mar skal puttes, så jeg kan æde det :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2014 At mit "Øv jeg klarede mig dårligt til jobsamtale"-trøsteslik nu i stedet kan fungere som "Jubii, jeg er kaldt til samtale på et meget federe job"-fejringsslik :yayPerfekt! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2014 Det lyder spændende :-);) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2014 Sidste dag på arbejde i morgen inden 3UGERS SKOLE! Med weekendfri :p Det skal nok blive spændende! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2014 At have tilbragt natten i dobbeltske med mine yndlingsdrenge :7himmel Brian som gryde-, mig som spise- og Valdemar som teske. Så hyggeligt :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2014 At have tilbragt natten i dobbeltske med mine yndlingsdrenge :7himmel Brian som gryde-, mig som spise- og Valdemar som teske. Så hyggeligt :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2014 At have tilbragt natten i dobbeltske med mine yndlingsdrenge :7himmel Brian som gryde-, mig som spise- og Valdemar som teske. Så hyggeligt :biglove Ha ha :D :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2014 Silke Elia sov til 8.10 :yay God måde at starte weekenden på når vi plejer at være oppe kl. 6! Del dette indlæg Link to post Share on other sites